کد خبر : 1708827 | 29 شهریور 1399 ساعت 12:53 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

رابرتسون: ثابت می‌کنیم منتقدین لیورپول در اشتباهند

اندی رابرتسون ستاره لیورپول در آستانه شروع فصل جدید برای این تیم گفت لیورپول آماده است بار دیگر به منتقدینش ثابت کند که در اشتباه هستند.

رابرتسون: ثابت می‌کنیم منتقدین لیورپول در اشتباهند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که موفق شد بعد از سی سال بار دیگر جام قهرمانی فوتبال باشگاهی انگلیس را بالای سر ببرد فردا در اولین بازی از فصل 2020-2021 به مصاف چلسی می‌رود.

 

اندی رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول در آستانه شروع فصل جدید در یک مصاحبه می‌گوید مرسی سایدی ها آماده هستند تا در فصل جدید یک بار به منتقدین‌شان ثابت کنند در اشتباه هستند. رابرتسون می‌گوید لیورپول برای فتح حداکثر جام‌ها تلاش خواهد کرد.

 

1528592

 

ستاره خط دفاعی لیورپول در این مصاحبه گفت: " اینکه یک تیم به قهرمانی‌های گذشته اش دل خوش کند بی فایده است. اینکه بگوییم ما حالا دیگر قهرمان هستیم و دیگران هستند که باید بیایند و به ما برسند‌، واقعاً درست نیست و ما چنین ذهنیتی نداریم. سرمربی ما گفته که امسال دنبال دفاع از عنوان قهرمانی نیستیم بلکه برای فتح یک عنوان دیگر حمله می‌کنیم. این هدف ما در فصل جدید است".

 

رابرتسون در ادامه گفت: " ما امسال هم کسانی را خواهیم داشت که به توان مان شک کنند. این هم بخشی از جذابیت فوتبال است. امسال هم شانس کمتری برای ما متصور خواهند بود که البته خیلی هم خوب است. ما از این وضعیت لذت می بریم و ثابت می‌کنیم که حق با چه کسی است".

 

 

دیدگاه‌ها