کد خبر : 1722606 | 11 آذر 1399 ساعت 13:06 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی مهابادی در تیم خلایی را به وجود آورده

شکاری: فجرسپاسی باید با 4 گل برنده می شد

فجرسپاسی تیم پرطرفدار شیراز در دومین هفته از رقابت های لیگ یک در بازی خارج از خانه برابر تیم تازه دسته اولی شده شهرداری آستارا با یک گل شکست خورد.

شکاری: فجرسپاسی باید با 4 گل برنده می شد

به گزارش" ورزش سه"، فجرسپاسی تا چندی قبل یکی از محبوب ترین تیم های لیگ برتر فوتبال ایران بود. تیمی که با غلام پیروانی و استعدادهای جوانش علاوه بر نمایش های خوب ، تیم های بزرگ و تیم ملی ایران را برای سال ها تغذیه کرد. فجر اما چندسالی است مثل دیگر تیم های فارس دستش از لیگ برتر کوتاه است.


فجرسپاسی که فصل گذشته تا چند هفته مانده به پایان این شانس را داشت که صعود کند امسال را با این هدف آغاز کرد اما داوود مهابادی سرمربی این تیم تنها چند روز مانده به مسابقات با تیم جوانان ایران به توافق رسید و جدا شد تا فجر لیگ یک را بدون سرمربی اصلی اش آغاز کند. بااین وجود فجر در اولین بازی در شیراز برابر خوشه طلایی ساوه به تساوی یک ، یک رسید و روز گذشته در بازی هفته دوم برابر شهرداری آستارا شکست خورد تا دستکم از نظر نتیجه تیم محبوب فوتبال شیراز شرایط خوبی در حال حاضر نداشته باشد.


مهرداد شکاری مربی سابق تیم های برق شیراز و قشقایی و مدرس فیفا در ارتباط با شرایط اینروزهای فجرسپاسی گفت:" بازی فجرسپاسی را دیدم . من قبل از این بازی شناخت کاملی از تیم نداشتم و فقط شنیده بودم که نفرات خوبی جذب شده اند. دیروز وقتی بازی را برابر شهرداری آستارا دیدم متوجه شدم شنیده هایم درست بوده و فجر تیم خوبی را برای مسابقات بسته است. در بازی اول هم فجر مستحق برد بود و بازی دوم را هم باید با پیروزی پشت سر می گذاشت."


شکاری افزود:" فجر دیروز اگر موقعیت هایش گل می شد 4 بر صفر از زمین خارج می شد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد که دلایل مختلفی هم می تواند داشته باشد. یکی از مسایل مهم این است که آقای داوودمهابادی سرمربی تیم چند روز مانده به مسابقات سرمربی تیم جوانان ایران شدند. خب آن یک مساله ملی بود و وظیفه همه است که کمک کنند اما این باعث شد یک خلایی در مهمترین بخش فنی تیم بوجود بیاید."


او افزود:" نبود سرمربی کار را برای فجر سپاسی مشکل کرد علیرغم اینکه آقایانی که در نبود آقای مهابادی کار می کنند واقعا زحمت کشیند و عملکرد بدی نداشته اند. اما سخت است که تیم در چنین شرایطی باشد و به موفقیت برسد. با اینحال فجر دیروز خیلی خوب بازی کار و تنها موقعیت حریف تبدیل به گل شد و طبیعی است که در آن دقایق بتوان نتیجه بازی را عوض کرد."


مربی فوتبال شیراز در ادامه گفت:" این باخت چیزی از قابلیت و شایستگی فجر کم نمی کند و من مطمئن هستم که فجر به روزهای خوبش باز گذشته و شرایط روز به روز بهتر شود. فجرسپاسی هم شانس و هم شایستگی صعود به لیگ برتر را دارد. این آرزوی ما است که شیراز حداقل یک سهمیه در لیگ برتر داشته باشد و امیدوارم این اتفاق در این فصل رخ بدهد."

دیدگاه‌ها