کد خبر : 1722607 | 11 آذر 1399 ساعت 13:08 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

نقطه فوکوس؛ رسول و تیمش پدیدار شدند!

آلومینیوم اراک بی‌شک یکی از ارزشمندترین تک‌امتیازات فصل خود را روز گذشته در اهواز دشت کرد.

نقطه فوکوس؛ رسول و تیمش پدیدار شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی فصل گذشته تیم بسیار منجسمی در تبریز تشکیل داده بود و بازیکنانش از هفته‌ نخست که استقلال را در بنیان دیزل شکست دادند، حریف سرسختی برای تمام تیم‌های لیگ برتری بودند.


با این حال رسول خطیبی به دلیل اختلاف سلیقه دوام نیاورد و در نیمه فصل هدایت آلومینیوم اراک را در دسته اول رقابت‎‌های کشور برعهده گرفت؛ تیمی که محمود فکری را کنار گذاشته بود و برای صعود می جنگید. درنهایت نیز خطیبی دست به کار بزرگی زد و توانست این تیم را پس از نزدیک به دو دهه فعالیت لیگ برتری کند.


با شروع فصل جدید لیگ برتر اما آلومینیوم نمایش ناامیدکننده‌ای مقابل نساجی مازندران داشت و با سه گل مغلوب شد و پس از این بود که اختلافات خطیبی و مالک جدید باشگاه بالا گرفت.

 

1549112

 


این اختلافات با خرید چند بازیکن و تلاش برای ایجاد انسجام به پایان رسید و رفته رفته شاگردان خطیبی شکل بهتری گرفتند. آنها پس از شکست سنگین در اراک، در اصفهان با یک گل مقابل سپاهان پرمهره مغلوب شدند و در هفته سوم حتی شانس کسب سه امتیاز را نیز مقابل مس رفسنجان داشتند.


اما اوج عملکرد رسول خطیبی و آلومینیوم اراک در لیگ برتر را باید به دیدار این تیم برابر فولادخوزستان مرتبط داشت؛ جایی که اگرچه شاهد یک دفاع یکپارچه از سوی شاگردان خطیبی برای کسب یک امتیاز بودیم ولی نشان داد این مربی توانسته انسجام خوبی در خط دفاع و به خصوص دروازه خود ایجاد کند و در روزی که پورحمیدی دروازه بان، ستاره تیمش بود و توانست بارها مانع از گلزنی مهاجمان شود، دست خالی از اهواز به خانه بازنگردد.


رسول خطیبی حالا تا فاصله دیدار برابر ماشین سازی این فرصت را خواهد داشت تا بیشتر روی بخش تهاجمی تیمش کار کند تا بتواند زهر بیشتر به خط هجومی تیم خود ببخشد و طلسم گل نزدن در لیگ برتر را در بازی های آینده بشکند.

دیدگاه‌ها