کد خبر : 1722629 | 11 آذر 1399 ساعت 14:57 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوج درام در تبریز؛ وقتی ناجی، قاتل شد (عکس)

دروازه ماشین سازی با ضربه بازیکنی باز شد که زمانی بهترین گلزن این تیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیدار ماشین سازی و گل گهر تا دقیقه هشتاد بدون گل در حال پیگیری بود، با خطای هند مدافع ماشین در داخل محوطه جریمه، شاگردان قلعه نویی صاحب یک ضربه پنالتی شدند.

پشت ضربه پنالتی گل گهر بازیکنی ایستاد که زمانی پنالتی زن شماره یک ماشین سازی بود و گل های بسیار حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده بود.

 

احمد زنده روح، با یک ضربه مطمئن به مرکز دروازه، توپ را به گل تبدیل کرد تا گل گهر با یک گل از میزبان خود پیش بیافتد. او در حالی این توپ را به گل تبدیل کرد که بارها و بارها در همان ورزشگاه با لباس ماشین سازی و برای این تیم چنین گل هایی را به ثمر رسانده بود.

زنده روح پس از به ثمر رساندن گل حساس و سه امتیازی خود آن هم در شرایطی که به نظر می رسید دروازه ماشین طلسم شده و قرار نیست در جریان بازی گشوده شود، به احترام روزهای حضورش در ماشین، شادی نکرد.

 

لازم به ذکر است که احمد زنده روح پس از درخشش قابل توجهی که در ماشین سازی داشت در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به تیم گل گهر سیرجان پیوست. زنده روح در نیم فصل اول لیگ نوزدهم 7 گل برای ماشین زد که آمار قابل توجهی برای یک بازیکن در پست او به شمار می رفت.

 

1549139

1549141

 

1549140

دیدگاه‌ها