کد خبر : 1722634 | 11 آذر 1399 ساعت 15:13 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی نوار گلزنی‌های منشا پاره شد (عکس)

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال گل‌گهر که در سه دیدار ابتدایی تیمش موفق به ثبت 4 گل شده بود، در مقابل ماشین سازی در گلزنی ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای منشا که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم نتوانسته نمایش های خوب خود در ایران را دوباره پس از بازگشت از فوتبال امارات تکرار کند، خیلی خوب شروع شد و او در پیروزی 3 بر 1 مقابل سپاهان، گل دوم را زد و فراهم کننده گل سوم بازی برای یونس شاکری شد.


در بازی دوم تیم گل‌گهر توانست با نتیجه 2 بر صفر در دربی کرمان در شرایطی شاگردان محمد ربیعی را مغلوب کند که منشا ستاره میدان بود و سرمربی تیم مس تفاوت دو تیم را در حضور این بازیکن در ترکیب تیم امیرقلعه نویی عنوان کرد.


بازی سوم هم برای منشا خوب پیش رفت و اگرچه گل‌گهر نتوانست در خانه سه امتیاز را بگیرد ولی مهاجم نیجریه‎‌ای زننده تک گل تیمش از روی نقطه پنالتی بود؛ گلی که البته با پاسخ شاگردان نکونام مواجه شد و بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

 

1549144


در مقابل ماشین سازی گل‌گهر به سومین پیروزی خود در چهار دیدار اخیر لیگ بیستم دست یافت و این سه امتیاز نیز با یک ضربه پنالتی در دقیقه 82 بازی به دست آمد ولی برخلاف بازی قبلی که امیرقلعه نویی، منشا را برای زدن ضربه پنالتی انتخاب کرده بود، اینبار این احمد زنده روح بازیکن سابق ماشین سازی بود که پشت توپ ایستاد و با اعتماد به نفس خوبی، ضربه‌اش را وارد دروازه صادقی کرد تا گادوین منشا پس از سه بازی متوالی در گلزنی ناکام بماند.


ضربه پنالتی منشا در شرایطی مقابل فولادخوزستان به گل تبدیل شد، که شوت اول او را فروزان دفع کرد ولی به دلیل اینکه پاهایش از خط دروازه جدا شده بود، داور مسابقه، تصمیم به تکرار پنالتی گرفت و شاید به همین دلیل هم بود که قلعه‌نویی تصمیم به تغییر پنالتی زن خود گرفت و مقابل شاگردان وحید بیاتلو این وظیفه را به احمد زنده روح محول کرد.

دیدگاه‌ها