کد خبر : 1722641 | 11 آذر 1399 ساعت 15:56 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان کره جنوبی از لیگ قهرمانان حذف شد

تیم چونبوک موتورز با نمایشی ضعیف و ناامید کننده، با 4 امتیاز از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

قهرمان کره جنوبی از لیگ قهرمانان حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، دور پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، ادامه دارد و در گروه H تیم چونبوک موتورز قهرمان کره جنوبی با نمایشی ضعیف، از دور این رقابت ها کنار رفت.


چونبوک که توانسته بود با قهرمانی در لیگ و جام حذفی کره جنوبی به عنوان یکی از مدعیان جدی حضور در دیدار فینال پای به این مسابقات بگذارد، در حالی به مصاف تیم یوکوهاما مارینوس رفت که تنها در صورت پیروزی می توانست شانس هایش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی را حفظ کند.

 

در این دیدار که در ورزشگاه الجنوب برگزار شد، تیراتون بونماتان مدافع تایلندی یوکوهاما در دقیقه 17 دروازه چونبوک را باز کرد تا کار برای شاگردان ژوزه مورایس در چونبوک سخت شود. این دیدار در نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید.

 

1549158

 

اما در نیمه دوم در حالی که انتظار می رفت نماینده کره جنوبی سراپا حمله شود، این تیم ژاپنی بود که به گل دوم رسید. در دقیقه 51 مارکوس جونیور گل دوم یوکوهاما را به ثمر رساند. 3 دقیقه بعد چونبوک صاحب یک ضربه پنالتی شد که گوستاوو آن را به گل تبدیل کرد تا امیدهای قهرمان کره جنوبی زنده شود.
در حالی که مورایس سرمربی چونبوک دست به انجام 3 تعویض زد و امید داشت تیمش به بازی برگردد، اما این یوکوهاما بود که با گل ناکاگاوا کار نماینده کره جنوبی را تمام کرد. تیر خلاص را سونگ بیوم مدافع چونبوک به تیم خودش زد و با یک گل به خودی حساب کار را به 4 – 1 تغییر داد تا حذف چونبوک قطعی شود.

 

چونبوک موتورز با این شکست 4 امتیازی باقی ماند و با توجه با اینکه این تیم تنها یک دیدار دیگر در پیش دارد و با تیم دوم یعنی شانگهای 5 امتیاز اختلاف دارد، عملا این تیم از دور این رقابت ها کنار رفت تا قهرمان کره جنوبی پس از دبل در هر دو جام داخلی، به بدترین شکل ممکن از دور این رقابت ها کنار برود.
در دیگر دیدار این گروه، تیم شانگهای اس آی پی جی با هدایت ویتور پریرا به مصاف ملبورن سیتی استرالیا خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها