کد خبر : 1722646 | 11 آذر 1399 ساعت 16:04 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کار تیم کاناوارو برای صعود سخت شد

گوانگژو اورگراند نتوانست از سد سامسونگ کره جنوبی عبور کند و کار این تیم برای صعود به دیدار دو تیم دیگر گروه بستگی دارد.

کار تیم کاناوارو برای صعود سخت شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، تیم های گوانگژو اورگراند چین و سوون سامسونگ کره جنوبی در ورزشگاه خلیفه به مصاف هم رفتند که حاصل کار دو تیم تساوی یک – یک بود.

 

پس از انصراف تیم جوهردار التعظیم مالزی از حضور در این رقابت ها، بازی های گروه G با حضور سه تیم برگزار شد که تیم گوانگژو امروز در چهارمین و آخرین دیدار خود به مصاف سامسونگ رفت.
شاگردان کاناوارو برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی، چاره ای جز پیروزی در برابر حریف کره ای نداشتند. آنها بازی را بهتر آغاز کردند و در یک صحنه تا مرز فروپاشی دروازه حریف نیز پیش رفتند ولی یانگ هیونگ مو سنگربان سامسونگ با یک سیو خوب مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

 

1549162

 

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم سامسونگ ابتکار عمل را در دست گرفت و پس از اینکه یک موقعیت گلزنی را از دست دادند، توسط سانگ هیوب لیم مدافع 32 ساله خود به گل رسیدند.

 

پس از این گل شاگردان کاناوارو با وجود خلق چند موقعیت در رسیدن به دروازه حریف ناکام بودند تا اینکه وی شیاهو در دقیقه 72 روی پاس خوب الکسیو موفق شد بالاخره قفل دروازه سامسونگ را باز کند تا گوانگژو از حذف زود هنگام نجات پیدا کند.

 

در حالیکه نماینده چین امید زیادی داشت با این گل به بازی برگردد، اما 2 دقیقه بعد یاهو ژوانگ وینگر چینی گوانگژو با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا امیدهای شاگردان کاناوارو نقش بر آب شود.


در نهایت این بازی با نتیجه تساوی 1 – 1 به پایان رسید تا کار صعود تیم دوم گروه H، به تنها دیدار باقی مانده این گروه موکول شود. تیم ویسل کوبه که آندرس اینیستا را در اختیار دارد، با 6 امتیاز از 3 بازی صعودش به عنوان تیم نخست را قطعی کرده است. گوانگژو از 4 دیدار خود تنها 5 امتیاز کسب کرده و سامسونگ نیز از 3 دیدار خود، 2 امتیاز کسب کرده است.


در آخرین دیدار این گروه، تیم های ویسل کوبه و سامسونگ به مصاف هم می روند. سامسونگ در صورت پیروزی با هر نتیجه ای، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می شود و تساوی یا پیروزی ویسل کوبه، حکم به صعود شاگردان کاناوارو خواهد داد.

دیدگاه‌ها