کد خبر : 1722647 | 11 آذر 1399 ساعت 16:10 | 26.2K بازدید | 2 دیدگاه

لئو مهمترین بازیکن ماست

کومان: چرا بازهم به مسی استراحت دادم؟

سرمربی بارسا در مورد حذف نام مسی از فهرست بازی با فرانس واروش حرف زد و حاضر نشد در مورد خریدهای زمستانی تیمش صحبت کند.

کومان: چرا بازهم به مسی استراحت دادم؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از دو برد متوالی 4 گله برابر دینامو و اوساسونا فردا باید به مصاف فرانس واروش مجارستان برود. بازی از هفته 5 لیگ قهرمانان و در خانه حریف مجار برگزار می شود. بارسلونا 4 بازی قبلی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را پیروز شده و صعودش قطعی است.

 

 

1549156

 

 

رونالد کومان در مورد این بازی گفت:« مهم این بود که از گروه صعود کنیم و این کار را هفته قبل قطعی کردیم ولی ذهنیت بارسا همیشه پیروزی است و اینکه خوب بازی کنیم. هدف ما اول شدن است و باید سه امتیاز را کسب کنیم. هنوز دو بازی دیگر در پیش است.»

 

کومان برای این بازی هم به لیونل مسی استراحت داد. تراشتگن و کوتینیو نیز به مجارستان نمی روند. سرمربی هلندی در این رابطه گفت:« بله؛ استراحت دادن به مسی یک امر رایج نیست ولی باید توجه داشت که تقویمی فشرده و سنگین داریم و مسی باید استراحت کافی داشته باشد. برابر دینامو به او استراحت دادم و تصمیم بر این شد فردا هم استراحت کند. بازی شنبه برابر کادیز برای ما خیلی حساس است و از فردا به بعد احتمالا استراحتی در کار نخواهد بود.»

 

اومتیتی و آرائوخو دو مدافع مصدوم بارسا:« اومتیتی فردا یک بازی با تیم دوم بارسا دارد و دیگر چیزی تا بازگشت فاصله ندارد. آرائوخو هم به مرز بهبودی رسیده و کمی بعد باز می گردد. او یا برابر یوونتوس یا برابر لوانته می تواند ما را همراهی کند. رونالد را 100 درصد آماده می خواهم.»

 

شرایط جرارد پیکه:« با جرارد حرف زده ام. من البته پزشک نیستم و در تصمیمش مبنی اینکه جراحی نکند، بی تاثیر بوده ام. در نهایت او تصمیم گرفت جراحی نکند و ما هم به او اطمینان داریم. معتقدم او قبل از پایان فصل بر می گردد.»

 

 

1548813

 

1548780

 

 

پس گرفتن کارت زرد مسی:«قوانینی وجود دارند ولی معتقدم حرکت مسی ادای احترام به مارادونا بود و بهتر است این قضیه لحاظ شود.»

 

شگفتی از درخشش جوانان:« نه خیلی زیاد؛ چون اینها مدت هاست با تیم اول تمرین می کنند و بیشترشان محصول آکادمی باشگاه هستند. فلسفه بارسا را می شناسند و به تیم عشق می ورزند. معتقدم وقتی باشگاه پول خرید بازیکن ندارد، بهتر است به جوانان و بازیکنان پایه میدان داد و خوشحالم که جواب هم داده اند.»

 

 

1549133

 

 

نسخه جدید از مسی:« لئو همیشه لئو است و برای ما از هر جهت به خصوص در برنامه های تهاجمی اهمیت دارد. وقتی به او توپی می رسد، همه در اطرافش به حرکت در می آیند. او توانایی های فوق العاده ای در پاس دادن و به جلو کشیدن تیم دارد. شاید مثل گذشته نتواند 30 گل بزند ولی هنوز بهترین بازیکن دنیاست و یک ستاره تعیین کننده و بسیار مهم.»

 

جذب مهاجم و مدافع:« ابتدا باید دید چه کسی رئیس بعدی خواهد بود. الان زمان درستی برای این موضوع نیست. از مطرح کردن نام ها نیز خوشم نمی آید.»

 

 

دیدگاه‌ها