کد خبر : 1722654 | 11 آذر 1399 ساعت 16:36 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

بیلسا: ادای احترام مسی به مارادونا فوق العاده بود

سرمربی آرژانتینی لیدزیونایتد به تمجید از حرکت لیونل مسی در جریان بازی با اوساسونا پرداخت.

بیلسا: ادای احترام مسی به مارادونا فوق العاده بود

 به گزارش "ورزش سه"، درگذشت تلخ دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین واکنش های بسیاری را در سرتاسر دنیا به همراه داشت و چهره های مختلف ابراز ناراحتی خود را نسبت به این موضوع نشان دادند که هم وطن مارادونا یعنی لیونل مسی نیز یکی از آنها بود. او ابتدا با قرار دادن متنی در صفحات اجتماعی خود به این اتفاق تلخ واکنش نشان داده بود.

 

 

1548476

 

 

مسی اما برای ادای احترام به مارادونا برنامه ای خاص را در نظر داشت. او پس از زدن گل چهارم بارسا به اوساسونا  پیراهن خود را بیرون آورد در حالی که زیر آن لباس شماره 10 دیه گو مارادونا در باشگاه نیوولز اولد بویز را بر تن کرده بود تا یکبار دیگر ادای احترام خود را به این فوتبالیست بزرگ و فقید نشان داده باشد

 

 

1549170

 

 

مارسلو بیلسا که برای تیم نیوولز اولدبویز بازی کرده و هدایت این تیم را هم برعهده داشته و جزو بزرگترین شخصیت‌های تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، در واکنش به این حرکت مسی گفت:« ادای احترامی که مسی با پیراهن نیوولز به دیه‌گو انجام داد، واقعاً حرکت بزرگی بود. چقدر حیف و چقدر تلخ که دیه‌گو اینقدر زود ما را ترک کرد. دیه‌گو برای ما یک الگو بود و خواهد بود اما او دیگر در میان ما نیست و این خیلی غم‌انگیز است. از دست دادن یک الگو همه ما را غمگین کرد.»

 

لازم به ذکر است که ورزشگاه اختصاصی نیوولز نیز به نام مارسلو بیلساست.

دیدگاه‌ها