کد خبر : 1722657 | 11 آذر 1399 ساعت 16:45 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

آشوب هواداران آلمانی مقابل هتل اینتر (عکس)

به نظر می رسد دیداری جنجالی و پرحادثه بین گلادباخ و اینتر در راه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شروع اسفناکی در این فصل لیگ قهرمانان داشته و با کسب دو امتیاز از چهار بازی در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گرفته است. نراتزوری برای حفظ شانس های صعود خود باید در دیدار امشب در آلمان مقابل گلادباخ پیروز شود و منتظر اتفاقات هفته آخر بماند.

 

اما تقابل گلادباخ و اینتر در طول تاریخ نیز اتفاقات عجیب و زیادی را به همراه داشته و حالا دیشب هواداران این تیم آلمانی، خاطرات جنجالی گذشته را به باشگاه اینتر یادآوری کرده اند. در سال 1972 بود که در جریان دیدار دو تیم گلادباخ و اینتر در آلمان، یکی از هواداران میزبان بونین سینا مهاجم اینتر در جریان مسابقه را با یک قوطی نوشابه کوکاکولا مورد هدف قرار داده و باعث مصدومیت او شد. سرمربی اینتر از بازیکنان خواست جدی بازی نکنند و در نهایت اینتر 1-7 مقابل گلادباخ شکست خورد. البته این دیدار با رای یوفا تکرار شد و در مجموع این اینتر بود که به دور بعدی جام باشگاه های اروپا راه یافت.

 

حالا هواداران گلادباخ دیشب تا ساعت 4 صبح در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان اینتر به آتش بازی پرداخته و البته بنری با این مضمون در مقابل هتل نصب کردند؛ اوضاع با کوکاکولا بهتر پیش می رود.

 

1549177

دیدگاه‌ها