کد خبر : 1722669 | 11 آذر 1399 ساعت 17:39 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: سویا شبیه تیم های لیگ برتر است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی هدف تیمش را کسب صدرنشینی در لیگ قهرمانان توصیف کرد.

فرانک لمپارد: سویا شبیه تیم های لیگ برتر است


به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در اسپانیا مهمان سویا خواهد بود و برتری در این دیدار آنها را در آستانه صدرنشینی در گروه پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار می دهد. فرانک لمپارد در نشست خبری قبل از این مسابقه حاضر شده و مدعی شد بازیکنان چلسی می خواهند ثابت کنند شایستگی حضور در ترکیب ثابت این تیم را دارند.

 

فرانک لمپارد گفت: "من به دلایلی مجبور به استفاده از سیستم چرخشی خواهم بود. بعضی از بازیکنان زیاد بازی کرده اند و ما برنامه شلوغی داشته ایم. ما می خواهیم در مرحله گروهی به عنوان صدرنشینی دست یابیم. شرایط خوب پیش می روند و بازیکنان چلسی انگیزه دارند ثابت کنند که چرا باید در ترکیب ثابت تیم قرار گیرند. آنها یک تیم خارق العاده هستند و مربی بزرگی دارند.

 

1548578

 

سویا یک تیم فوق العاده بوده و سرمربی بزرگی نیز در اختیار دارند. آنها با ویژگی هایشان من را به یاد تیم های لیگ برتری می اندازند. من انتظار دارم یک مسابقه دشوار پیش رویمان باشد. نکته اصلی برای ما این است که تمرکز بالایی در جریان مسابقه داشته باشیم. ما باید سبک بازی خود را بهبود ببخشیم. اگر بتوانیم فرم خود را حفظ کنیم، واقعا فکر می کنم می توانیم در بین مدعیان جای داشته باشیم."

 

شرایط کالوم هودسون اودوی: "دشوار بود که هودسون اودوی بگویم در دیدار مقابل تاتنهام در ترکیب اصلی قرار ندارد، زیرا او برابر رن و نیوکاسل عملکرد درخشانی ارائه داده بود. شرایط هودسون ادووی بهتر شده، من از او خواسته ام به همین روند ادامه دهد و رویکرد مثبتی داشته باشد. من نگرانی حواشی و سر و صدای اطراف نبوده و تنها قصد دارم بهترین ترکیب ممکن را برای هر بازی روانه میدان کنم.

 

هودسون اودوی دچار مصدومیت بدی شد، اما اکنون گذشت زمان و تلاش این بازیکن نشان داده است که او بازگشته و باید قدردان رشد اودوی باشید. من باید تصویر بزرگتر را ببینم و امیدوارم که او صدها بار دیگر با لباس چلسی بازی کند. ما یک تیم بزرگ داریم، این باید یک نقطه قوت باشد نه یک نقطه ضعف."

دیدگاه‌ها