کد خبر : 1722681 | 11 آذر 1399 ساعت 18:21 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

جورجینیو: حالا بهتر لمپارد را می شناسم

جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی مدعی شد حالا شناخت بهتری از فرانک لمپارد پیدا کرده است.

جورجینیو: حالا بهتر لمپارد را می شناسم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در دیداری دشوار باید به مصاف سویا برود و برتری در این دیدار شانس صدرنشینی چلسی در این گروه را به شدت افزایش خواهد داد. جورجینیو در کنار فرانک لمپارد در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و سویا را تیمی قابل احترام و رفیبی دشوار توصیف کرد.

 

جورجینیو گفت: "همه دوست دارند بازی کنند، اما مهمترین چیز این است که سعی کنیم برنده شویم. شرایط خوب است و سخت تلاش می کنم تا آماده این دیدار شوم. ما برای سویا احترام زیادی قائلیم، آنها بسیار منظم هستند و ما باید سعی کنیم به خوبی حریف را پرس کنیم. رقابت ها در سطح بالایی از فوتبال برگزار می شود و باید موفق به خلق شانس های گلزنی شویم.

 

1471505

 

فکر می کنم تا امروز در کنار بازیکنان بزرگ و خوبی بازی کرده ام. ما یک تیم بزرگ با تعداد زیادی بازیکن با استعداد در اختیار داشته و از این بابت خوشحالیم. ما باید سخت تلاش کرده و سعی کنیم به پیروزی دست یابیم.

 

سویا یک تیم بزرگ است و ما می توانیم سطح خود را به چالش بکشیم. ما باید حواسمان به تک تک بازی ها باشد و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. این دیدار یک فرصت خوب برای کسب مجوز صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان خواهد بود که هدف بزرگ چلسی است.

 

ما این موضوع را می دانیم و سعی خواهیم کرد برنده بازی باشیم. بعد از یک سال کار کردن با فرانک لمپارد شرایط بهتر شده و حالا ما بهتر همدیگر را می شناسیم. ما برای کسب آمادگی مقابل سویا تلاش زیادی کرده ایم و تلاش می کنیم در این دیدار به برتری دست یابیم."

دیدگاه‌ها