کد خبر : 1722686 | 11 آذر 1399 ساعت 18:36 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریگی با آمبولانس شهرقدس را ترک کرد

آنطور که از تصاویر پیدا بود کتف مسعود ریگی در دیدار مقابل پیکان از جا در رفت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در چهارمین دیدار خود در بیستمین دوره لیگ برتر، در ورزشگاه شهر قدس به مصاف پیکان رفت که حاصل کار دو تیم نتیجه تساوی بدون گل بود.


استقلال که در این مسابقه یک طرفه کاملا سوار بر بازی بود، از خلق موقعیت جدی بر روی دروازه شاگردان تارتار عاجز بود تا در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.این بازی علاوه بر اینکه باعث شد استقلال 2 امتیاز از صدر جدول دور شود، دو مصدوم نیز بر روی دست تیم فکری گذاشت. آرش رضاوند در نیمه نخست پس از برخورد با بازیکن پیکان مصدوم شد و پس از چند دقیقه نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد.

 

 

 


در نیمه دوم و در دقایق پایانی نیز مسعود ریگی در یک صحنه دچار مصدومیت شد که با آمبولانس به خارج از ورزشگاه انتقال داده شد. ظاهرا در دقایق آخر کتف ریگی در رفته است و فکری مجبور شد تا فرشید باقری را به جای او وارد زمین کند.

 

 


مصدومیتی که ریگی به آن دچار شد، همان مصدومیتی است که کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس نیز از مدت ها قبل با آن دست به گریبان بوده است.


به هر حال باید منتظر نظر کادرپزشکی استقلال ماند تا با اعلام رسمی آنها مشخص شود ریگی چه مدت دور از میادین خواهد بود. شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی دیگر مصدومان استقلال هستند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها