کد خبر : 1722723 | 11 آذر 1399 ساعت 19:45 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بازی امشب برای بایرن مونیخ مهم است؟

بایرن مونیخ امشب در خانه اتلتیکومادرید به رکورد ثبت رکوردهای جدید است.

چرا بازی امشب برای بایرن مونیخ مهم است؟

به گزارش "ورزش سه"، صعود و صدرنشینی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان قطعی شده و جدال امشب باواریایی ها مقابل اتلتکومادرید برای این تیم تشریفاتی خواهد بود. در همین راستا هانسی فلیک تصمیم گرفته به ستاره هایی چون رابرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و لئون گورتزکا استراحت دهد تا در ادامه فصل آنها انرژی بیشتری برای همراهی بایرن داشته باشند. اما مسابقه امشب از حیث رکوردشکنی اهمیت فراوانی برای این باشگاه پرافتخار آلمانی خواهد داشت.

 

1548140

 

بایرن مونیخ در حال حاضر به رکورد 15 پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان دست یافته و برتری در بازی امشب برابر اتلتیکومادرید باعث می شود شاگردان هانسی فلیک این رکورد را به تنهایی از ان خود کنند. بایرن مونیخ همچنین در 15 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده و 12 پیروزی و سه تساوی کسب کرده است. حالا بایرن مونیخ در صورت نباختن در مسابقه امشب می تواند با رکورد منچستریونایتد با 16 بازی بدون شکست در بین سال های 2007 تا 2010 برابر شود.

 

بایرن در هر شش بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده و تفاصل فوق العاده 27 گل زده در برابر تنها هفت گل خورده را ثبت کرده است. با کسب یک پیروزی دیگر در دیدار امشب مقابل اتلتیکومادرید، این تیم با رکورد خود در کسب هفت پیروزی متوالی در بین فوریه 2013 تا فوریه 2014 در لیگ قهرمانان برابر خواهد شد.

دیدگاه‌ها