کد خبر : 1722728 | 11 آذر 1399 ساعت 20:05 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

خیال کونته راحت؛ خبری از اخراج نیست

اینتر حتی در صورت حذف از لیگ قهرمانان نیز برنامه ای برای تغییر سرمربی ندارد.

خیال کونته راحت؛ خبری از اخراج نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر همانند فصول اخیر در این فصل نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ضعیف عمل کرده و شانس چندانی برای صعود به دور بعدی ندارد. با کسب تنها دو امتیاز از چهار بازی، اینتر برای زندن نگه داشتن شانس های صعود خود باید در بازی امشب برابر گلادباخ در آلمان به برتری دست یافته و منتظر رقم خوردن اتفاقات به سود خودش در هفته پایانی باشد.

 

1540974

 

اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی امروز مدعی شد حتی در صورت مسجل شدن حذف نراتزوری از لیگ قهرمانان نیز مدیران اینتر نمی خواهند آنتونیو کونته را برکنار کنند. مدیران باشگاه برنامه ای بلندمدت را برای بازسازی اینتر در نظر گرفته و معتقدند آنتونیو کونته بهترین گزینه برای نیل به اهداف این تیم خواهد بود.

 

همچنین دستمزد 12 میلیون یورویی و هنگفت سرمربی ایتالیایی را می توان یکی از دلایل دیگر عدم تمایل اینتر به اخراج او دانست. آنتونیو کونته در اوین فصل حضور در اینتر این تیم را تنها با اختلاف یک امتیاز بعد از یوونتوس به مقام دوم رسانده و نراتزوری به فینال لیگ اروپا نیز راه یافت. در حال حاضر نیز اینتر با اختلاف پنج امتیاز نسبت به میلان در رده دوم سری آ قرار داشته و از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری محسوب می شود. بدین ترتیب خطری جایگاه آنتونیو کونته در اینتر را تهدید نمی کند و او در ادامه راه نیز سرمربی تیمش خواهد ماند.

دیدگاه‌ها