کد خبر : 1722744 | 11 آذر 1399 ساعت 20:34 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت مسجد سلیمان؛ تیم چغر و بد بدن (عکس)

بی تعارف مجتبی حسینی در مسجد سلیمان تیم خوبی ساخته است؛ تیمی که جوانان خوبی در ترکیب دارد و با گذشت زمان خود را نشان خواهند داد و شاید تبدیل به ستاره های لیگ برتر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این جوانان مهدی احمدی بازیکن تیم ملی جوانان است؛ یا محمد مشایخ که به عنوان بازیکن قرضی از ذوب آهن به نفت آمده اما هنوز شانس بازی پیدا نکرده؛ در بازی امروز نساجی به زحمت موفق به شکست تیم نفت شد و مشخص بود که نفت در بازی های پیشین براحتی تراکتور و پرسپولیس را متوقف نکرد. 

 

 

1549287

 

 

نفت مسجد سلیمان در قا ئمشهر به قول یک گزارشگر کشتی تیم چغر و بد بدنی نشان داد. تیمی که سخت گل می خورد. شاید روی یک اشتباه. به این دلیل که با 3 دفاع مرکزی و دو دفاع کناری بازی می کند و البته سعی می کند در انتقال و روی ضربات ایستگاهی به گل برسد و این حربه ای بود که در بازی با نساجی هم بکار برد. هر چند خط دفاعی نساجی در بازی امروز و در یک آزمون سخت دروازه اش را بسته نگه داشت؛ جایی که در ثانیه های پایانی بازی ضربه برگردان مرتضی ایزدی به بیرون رفت. 

 

1549285

 

نفت مسجد سلیمان که هفته گذشته به همراه مهدی تارتار در نیمه بالای جدول جای گرفت به نظر می رسد با مجتبی حسینی این راه را ادامه می دهد؛ شکست در برابر نساجی چیزی از ارزش های تیم مجتبی حسینی کم نکرد. تیمی که خوب می جنگد اما برای موفقیت بیشتر نیازمند این است که در فاز تهاجمی برنامه های پر رنگ تری برای رسیدن به گل داشته باشد. هر چند کادر فنی تیم نفت بر این عقیده بود گلی که در بازی با نساجی به ثمر رسانده درست بوده و باید منتظر اظهار نظر کارشناسان داوری در این باره بود. 

 

1549286

 

1549284

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها