کد خبر : 1722749 | 11 آذر 1399 ساعت 20:52 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایده جدید مربی نساجی؛ اجبار برای بردن نه! (عکس)

سه امتیازی که نساجی در برابر سایپا از دست داد خیلی برای این تیم سخت بود چرا که در اداره بازی و خلق موقعیت موفق بود اما نتوانست به گل برسد و روی ضربه محسن مسلمان هم تسلیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی که به عنوان یکی از مربیان جوان وارد بازی های لیگ برتر این فصل شده و ادامه حضور او بدون شک به نتیجه گیری اش بستگی دارد فشار زیادی را امروز به همراه دستیارانش روی نیمکت نساجی تجربه کرد؛ به خصوص که نفت مسجد سلیمان در فاز دفاعی یک تیم تمام عیار نشان داد. با این حال وحید فاضلی در کنار خط نساجی تا لحظه آخر برای بردن ایستاد و در نهایت هم به آنچه که می خواست رسید. 

 

 

1549292

 

 

حضور محمود قا ئد رحمتی در ترکیب نساجی به جای مهدی نظری و یک خط جلو آمدن ایوب کلانتری کمی شرایط را به سود نساجی بهتر کرد؛ البته مهدی نظری مهاجم باتجربه نساجی در دقایق حضور در ترکیب آنقدر دوید و جنگید که تعویض او یک تعویض تاکتیکی بود. در ادامه کریم اسلامی به نوک خط حمله رفت و مهرداد بایرامی به کنار آمد و این تعویض ها جواب داد تا جایی که کریم اسلامی پنالتی گرفت و حامد شیری آنرا تبدیل به گل کرد. 

 

وحید فاضلی که پیش از این گفته بود درنساجی با تئوری نیروی انسانی علیه پول پیش می رود اینبار گفته در نساجی تیمش برای بردن اجبار ندارد اما اجبار دارد که برای بردن تلاش کند. کسب 7 امتیاز از 4 بازی برای نساجی که در ابتدای فصل بیشتر نفراتش را از دست داده و با یک تیم جدید به میدان آمده یک نتیجه رویایی محسوب می شود و بدون شک با ادامه این سختکوشی باز هم قادر خواهد بود امتیازات حساسی را به دست بیاورد. وحید فاضلی بازیکن ستاره ای در ترکیب ندارد؛ شاید خیلی از نفراتی که امروز در ترکیب این تیم به میدان می آیند فصل گذشته در لیگ یک بازی کرده اند اما در قالب تیم یک ستاره اند و این شاید برای نتیجه گیری کافی باشد. 

 

1549293

 

وحید فاضلی کنار خط برای بردن پر جنب و جوش نشان می دهد و انصافا تا به این جای کار موفق شده این حس را به خوبی به شاگردانش انتقال دهد. نساجی امروز تبدیل به تیمی شده که برای بردن با جان بازی می کند نه فقط با پاها. این ایده و استراتژی می تواند رویای ادامه حضور وحید فاضلی را در تیم نساجی محقق کند و از همه مهمتر مسیر برای دیگر مربیان جوان در لیگ برتر باز شود که این اتفاق خوشایندی است.

 

1549294

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها