کد خبر : 1722756 | 11 آذر 1399 ساعت 21:25 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازیکن زیر 20 سال داشتیم

پورموسوی: پنالتی ما واقعا پنالتی بود

سیروس پورموسوی می گوید فاصله کم میان بازی ها، مصاف این تیم با استقلال را سخت تر هم خواهد کرد.

پورموسوی: پنالتی ما واقعا پنالتی بود

 به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: به مردم آبادان و هواداران صنعت نفت تبریک می‌گویم. خداراشکر می‌کنیم که توانستیم یک بازی سخت را با برد پشت سر بگذاریم. نشان دادیم که با برنامه هستیم. 


بخش بعدی صحبت های در رابطه با بازیکنان جوان تیمش بود و افزود: امروز جوان‌هایی برای صنعت نفت به میدان رفتند که 18 ساله بودند و توانستیم این بازیکنان را یک بار دیگر مقابل تیم باریشه ذوب‌آهن محک بزنیم. به این بازیکنان و توانایی‌های‌شان اعتقاد داشتیم. به حسین زواره‌ای و احمد شریعتی 18 ساله و محمدرضا غبیشابی 19 ساله اعتماد کردیم و خداراشکر می‌کنیم که در این بازی سخت سربلند شدیم. فکر می‌کنم تنها تیمی در ایران هستیم که به بازیکنان‌مان از دقیقه یک فضای کار کردن می‌دهیم و به آنها اعتماد می‌کنیم.


از سیروس پورموسوی در رابطه با طالب ریکانی پرسیده شد که تنها گلزن این تیم در رقابت های لیگ بیستم است و او در واکنش به این سوال بیان کرد: این توانایی تیم ماست که می‌توانیم از طالب استفاده کنیم. طالب مهاجم تیم ماست و خیلی تعجب کردیم که در هفته‌های اخیر از او به عنوان هافبک یاد می‌شود. 2-4-4 بازی می‌کنیم و در هر 4 بازی قبلی ریکانی مهاجم ما بوده است. سایر بازیکنان نیز فضا‌سازی می‌کنند و به حریف فشار می‌آورند تا اینکه یک بازیکن بتواند به گل برسد. طالب روی کار تیمی به گل می‌رسد و فوتبال نیز یک بازی گروهی است.


از پورموسوی در رابطه با عملکرد داور مسابقه نیز پرسیده شد و او گفت: فکر می‌کنم آقای کاظمی قضاوت خوبی داشت، هرچند که ذوب‌آهنی‌ها به صحنه پنالتی مقداری اعتراض داشتند ولی این صحنه واقعا پنالتی بود. شاید ما روی اخراج حسین زواره‌ای، گله‌مند باشیم که داور سختگیرانه تصمیم گرفت ولی فکر می‌کنم مشکل داوری در این بازی نداشته‌‌ایم. داور با زواره‌ای که یک بازیکن جوان است خیلی سختگیرانه رفتار کرد. فکر می‌کنم این بازیکن از عمد نزد و شاید به دلیل اینکه نیمکت حریف مرتب اعتراض می‌کرد، داور تحت تاثیر قرار گرفته باشد.


صنعت نفت آبادان باید هفته آینده برابر استقلال قرار بگیرد و سرمربی تیم در رابطه با استراتژی هایش برای این بازی گفت: بازی با استقلال همیشه سخت است. واقعاً فاصله بازی‌ها کم است و برای این بازی 2 روز تمرین کردیم. برای بازی با استقلال هم همینطور است. قرعه بدی داشتیم ولی به توانایی بازیکنان‌مان ایمان داریم و امیدوارم مقابل استقلال هم سربلند خارج شویم.

دیدگاه‌ها