کد خبر : 1722757 | 11 آذر 1399 ساعت 21:43 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرامی و اسلامی؛ مهاجمانی که گل نمی زنند اما ...

مهرداد بایرامی و کریم اسلامی دو مهاجم نساجی با وجود حضور در ترکیب اولیه نساجی در چهار هفته ابتدایی موفق به گلزنی نشده اند اما سرمربی تیم به دلیل تاثیر گذاری از آنها رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی که در بازی با نفت مسجد سلیمان که ابتدا در پست وینگر چپ و در ادامه در پست مهاجم نوک به میدان رفته بود با پنالتی که در این بازی گرفت زمینه ساز 3 امتیاز تیمش شد. او هم چنین در بازی نخست در برابر آلومینیوم اراک دو پاس گل داد؛ مهرداد بایرامی هم حضور تاثیر گذاری در ترکیب نساجی داشته. او در بازی نخست موجب 10 نفره شدن تیم حریف شد. پاس منجر به شوت ایوب کلانتری در بازی با تراکتور هم از سوی مهرداد بایرامی صادر شد. جالب اینکه وحید فاضلی – سرمربی نساجی دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان مهرداد بایرامی را تحسین و او را مهاجم دفاعی تیمش بر شمرد؛ یعنی مهاجمی که در منطقه یک سوم دفاعی حریف در نقش مدافع ظاهر می شود و توپ گیری می کند و با دوندگی بی امان خود خط دفاعی حریف را آزار می دهد تا دیگر بازیکنان گلزنی کنند. 

 

 

1549303

 

 

نساجی تا به این جای کار 5 گل زده؛ 2 گل از سوی حامد شیری که مدافع میانی تیم بشمار می رود. یک گل از سوی سعید بیگی که مدافع راست تیم است. میلاد کمندانی و ایوب کلانتری که هافبک های نساجی بشمار می روند دیگر گل زن های تیم نساجی به حساب می آیند. سرمربی تیم نساجی هم چنان به این نکته اشاره کرد که در تیمش از همه انتظار گلزنی دارد و نه مهاجمان و این انتظار تا به این جای کار 7 امتیاز برای نساجی به همراه داشته است. بازی دادن مکرر به مهرداد بایرامی و کریم اسلامی در ترکیب نساجی نشان می دهد این دو مهاجم با وجود عدم گلزنی در ترکیب نساجی تاثیر گذار بوده اند. 

 

1549306

 

نساجی به جز این دو مهاجم به مهدی نظری هم بازی داده است. مهاجمی که امروز در پست پلی میکر دوندگی بی امانی در ترکیب نساجی داشت اما با گذشت دقایقی از نیمه دوم جای خود را به محمود قا ئد رحمتی داد تا این بازیکن در کنار روزبه شاه علیدوست قرار گیرد و ایوب کلانتری در پست پلی میکر بازی کند. مهدی نظری هم از جمله مهاجمانی است که در بازی نخست پاس گل داد. 

 

1549304

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها