کد خبر : 1722796 | 12 آذر 1399 ساعت 01:23 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

اتلتیکو 1 - 1 بایرن؛ تیم هانسی فلیک بباز نیست

اتلتیکومادرید در خانه برابر بایرن مونیخ به تساوی 1-1 رسید.

اتلتیکو 1 - 1 بایرن؛ تیم هانسی فلیک بباز نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که به بسیاری از ستاره های بزرگ خود استراحت داده بود، با گل دقایق پایانی توماس مولر از روی نقطه پنالتی از شکست گریخت و به تساوی 1-1 برابر اتلتیکومادرید رضایت داد.

 

در همان دقیقه ششم بازی بود که آنخل کوره آ در مرکز محوطه و روی پاس ژائو فلیکس می توانست گل اول اتلتیکو را به ثمر برساند، اما ضربه او در اختیار الکساندر نوبل قرار گرفت. در دقیقه 22 یان کاراسکو با حرکتی تماشایی از سمت چپ در مقابل دروازه بایرن مونیخ صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او به تور کناری دروازه بایرن برخورد کرد.

 

1549378

 

اما در دقیقه 26 اتلتیکومادرید به گل اول دست یافت. مارکوس یورنته با حرکتی زیبا از سمت راست ارسال خوبی برای ژائو فلیکس داشت و ستاره پرتغالی موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه بایرن را باز کند.

 

در دقیقه 35 فلیکس فرصت خوبی درون محوطه برای کوکه فراهم کرد، اما ضربه زمینی او توسط نوبل مهار شد. دقایقی بعد این بار ضربه مارکوس یورنته از درون محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه بایرن مونیخ به بیرون رفت و در نهایت اتلتیکومادرید با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

بایرن مونیخ در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال لروی سانه از روی نقطه کرنر می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه سر نیکلاس سوله به بیرون رفت. در دقیقه 65 کوره آ با چرخشی تماشایی و حرکت از سمت چپ فرصت خوبی برای زدن گل دوم اتلتیکومادرید داشت، اما ضربه او با واکنش الکساندر نوبل همراه شد.

 

1549376

 

در دقیقه 75 و روی پاس سرژ گنابری، این بار توماس مولر با یک ضربه والی تماشایی دروازه اتلتیکومادرید را تهدید کرد، اما یان اوبلاک واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 83 و روی همکاری مولر و گنابری بایرن مونیخ می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما حضور به موقع فلیپه مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

اما در دقیقه 85 و با متوقف شدن مولر در محوطه اتلتیکومادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود این بازیکن موفق شد گل تساوی بایرن مونیخ را به ثمر برساند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

دیدگاه‌ها