کد خبر : 1722801 | 12 آذر 1399 ساعت 01:34 | 43.9K بازدید | 1 دیدگاه

پورتو 0 – 0 سیتی؛ تیم طارمی صعود کرد

پورتو با متوقف کردن منچسترسیتی مجوز صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را کسب کرد.

پورتو 0 – 0 سیتی؛ تیم طارمی صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که پیش از این صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود، امشب در پرتغال مقابل پورتو با تساوی بدون گل متوقف شد و هر دو تیم صعود خود را قطعی کردند. مهدی طارمی در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد و 90 دقیقه روی نیمکت حضور یافت.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت می توانست روی پاس فیل فودن و ضربه فران تورس به گل اول برسد، اما خروج به موقع مارچسین اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد.

 

1549395

 

در دقیقه 35 و روی پاس به بیرون رحیم استرلینگ بود که سیتی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما سانوسی به زیبایی و روی خط ضربه فرناندینیو را بازگرداند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول این رودری بود که می توانست روی ارسال زینچنکو دروازه پورتو را باز کند، اما ضربه سر او به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که روی پاس فیل فودن، رحیم استرلینگ تا آستانه باز کردن تیم میزبان نیز پیش رفت، اما دروازه بان پورتو با خروجی به موقع دروازه تیمش را نجات داد.

 

در دقیقه 71 و با حرکت تماشایی استرلینگ بود که سیتی باز هم صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربات او و دیاس توسط مارچسین به زیبایی دفع شد و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 80 این بار اریک گارسیا در دهانه دروازه می توانست سیتی را به گل اول برساند، اما باز هم دروازه بان پورتو عکس العمل نشان داد. در دقایق باقیمانده اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دیدگاه‌ها