کد خبر : 1722821 | 12 آذر 1399 ساعت 09:20 | 58.1K بازدید | 25 دیدگاه

ماجراجویی کارلوس در تری کولور هم تمام شد

رسمی: پایان کار کارلوس کی‌روش در کلمبیا

فدراسیون فوتبال کلمبیا رسماً اعلام کرد کارلوس کی‌روش بعد از نزدیک به دو سال هدایت تیم ملی این کشور، از این سمت کناره‌گیری کرده است.

رسمی: پایان کار کارلوس کی‌روش در کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال کلمبیا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد کارلوس کی‌روش بعد از نزدیک به دو سال هدایت تیم ملی این کشور، به دلیل نتایج ضعیف در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 از سمت خود در تیم ملی کلمبیا کناره گیری کرده است.

 

1549431

 

کلمبیا که در هر دو جام جهانی گذشته حضور داشت در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2020 در منطقه آمریکای جنوبی از چهار بازی اول خود تنها یک پیروزی بدست آورده و در حال حاضر با کسب 4 امتیاز در رتبه هفتم جدول ایستاده است.

 

در اطلاعیه رسمی فدراسیون فوتبال کلمبیا چنین آمده: " فدراسیون فوتبال کلمبیا و کارلوس کی‌روش به توافق رسیدند که ایشان به فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشور خاتمه دهد".

 

1549430

اطلاعیه رسمی فدراسیون فوتبال کلمبیا

 

در ادامه اطلاعیه فدراسیون فوتبال کلمبیا می خوانیم: " حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی برای دوره ای نزدیک به دو ساله برای فدراسیون فوتبال کلمبیا باعث افتخار بود. کی‌روش در این مدت با حداکثر ظرفیت‌، دانش و تجربه خود برای کلمبیا تلاش کرد. تلاشهای تو در پیشرفت پروژه‌های ما در این مدت نقش‌آفرینی خواهد کرد و به تمامی تیمهای ملی این کشور کمک خواهد کرد. ما برای پروفسور کارلوس کی‌روش و تیمش در ادامه فعالیت حرفه‌ایشان بهترین آرزوها را داریم. کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا از این لحظه جستجو برای پیدا کردن مربی‌ای که در آینده نزدیک به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان کلمبیا فعالیت خواهد کرد را شروع می کند".

 

کلمبیا با اینکه رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی را خیلی خوب شروع کرد و در اولین دو بازی خود دو نتیجه عالی مقابل ونزوئلا و شیلی بدست آورد اما بعد از آن در مسیر افول قرار گرفت. تیم کی‌روش ابتدا مقابل اروگوئه 3-0 شکست خورد و سپس شکست تلخ 6-1 در مقابل اکوادور نتیجه ای بود که به احتمال زیاد مهمترین نقش را در پایان کار کی‌روش در کلمبیا بازی کرد.

 

 

دیدگاه‌ها