کد خبر : 1722843 | 12 آذر 1399 ساعت 10:23 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

فلیک: بایرن امتیازی که لازم داشت را گرفت

هانسی فلیک سرمربی بایرن بعد از صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان با تساوی مقابل اتلتیکو از عملکرد تیمش تقدیر کرد و روحیه بازیکنانش را ستود.

فلیک: بایرن امتیازی که لازم داشت را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در خانه اتلتیکو مادرید، واندا متروپولیتانو به مصاف این تیم رفت و با کسب تساوی 1-1 موفق شد صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کند.

 

1549459

 

با اینکه بایرن در مقابل اتلتیکو در دقیقه 26 دروازه‌اش را با گل ژائو فلیکس باز شده دید اما شاگردان فلیک در نیمه دوم تلاش زیادی برای بازگشت به بازی داشتند و در نهایت در آخرین دقایق وقتهای قانونی با پنالتی توماس مولر به تساوی 1-1 رسیدند. بایرن به این ترتیب بعد از 5 بازی با 13 امتیاز صدرنشین گروه A است و صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کرده است.

 

با اینکه با تساوی دیشب در زمین اتلتیکو روند 15 پیروزی پیاپی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان به پایان رسید اما هانسی فلیک سرمربی بایرن در پایان بازی از تیمش راضی بود و خطاب به خبرنگاران گفت: " ما شب موفقی را پشت سر گذاشتیم و امتیازی که باید می گرفتیم را بدست آوردیم".

 

1549458

 

فلیک در ادامه صحبتهایش گفت: " از نتیجه این بازی خیلی راضی ام. ما در نیمه دوم سعی کردیم بازی را برگردانیم. با دو تعویض و ورود توماس مولر و سرژ گنابری حرکت ما در زمین بهتر هم شد. در مورد بازیکنان جوان باید بگویم خیلی خوشحالم که آنها اولین بازی شان در چنین استادیومی را انجام دادند. آنها کارشان را خوب انجام دادند. امشب برای ما شب موفقی بود و توانستیم امتیازی که باید را بدست بیاوریم".

 

 

دیدگاه‌ها