کد خبر : 1722858 | 12 آذر 1399 ساعت 11:49 | 19.7K بازدید | 3 دیدگاه

قرعه کشی لیگ دو؛ گروه مرگ با حضور سپیدرود!

دقایقی قبل قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال ایران در محل سازمان لیگ برگزار شد.

قرعه کشی لیگ دو؛ گروه مرگ با حضور سپیدرود! 

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دوی ایران در فصل جاری با حضور مربیان و بازیکنان سرشناس برگزار خواهد شد و از این رو جذابیت زیادی را خواهد داشت. قرار است 24 تیم در دو گروه 12 تیمی به رقابت بپردازند و سپس با برگزاری پلی آف، سه تیم صعودکننده به لیگ آزادگان مشخص خواهند شد؛ تیم هایی که فرصت حضور در لیگ حرفه ای ایران برای لیگ بیست و دوم را خواهند داشت.

 

در گروه یک که تیم های سرشناسی دیده می‌شوند، ویستاتوربین با هدایت فرشاد پیوس به دنبال صعود خواهد بود. علم و ادب و محتشم تبریز هم دربی آذربایجان را برگزار خواهند کرد و همچنین سپیدرود رشت نیز پروژه بازگشت به لیگ برتر را پیگیری می‌کند. شهرداری بندرعباس که روزگاری گزینه صعود به لیگ برتر بود، به همراه شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران و امیدگناوه تیم های دیگر هستند و سهمیه آخر هم به ایرانجوان بوشهر رسیده که اگرچه خود در لیگ برتر حضور ندارد اما بازیکنانی چون مهدی قایدی را به فوتبال ایران معرفی کرده و نامش همچنان در محافل فوتبالی وجود دارد.

 

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم های سرشناس هستیم؛ پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد و سردار بوکان تیم های نام آشنا هستند. مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم دیگر تیم های این گروه را تشکیل می‌دهند.

 

لازم به ذکر است که این رقابت ها از تاریخ 24 آذر برگزار خواهند شد.

 

1549515

 

1549514

 

1549512

 

1549513

دیدگاه‌ها