کد خبر : 1722896 | 12 آذر 1399 ساعت 14:26 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولیت این شکست با بازیکنان است؛

قریشی: پنالتی نکردیم، ریکانی پنالتی گرفت

مدافع ذوب آهن می گوید پس از دیدن فیلم‌‎های بازی برای او مسجل شده که برخوردی میان او و طالب ریکانی رخ نداده است.

قریشی: پنالتی نکردیم، ریکانی پنالتی گرفت

محمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با شکست مقابل نفت آبادان بیان کرد: ما در این بازی تیم همیشگی نبودیم. نتوانستیم دستورهای تاکتیکی کادر فنی را پیاده کنیم؛ مخصوصا در نیمه اول. اشتباهات فردی‌ای که داشتیم، باعث شدیم که آنها سوار بازی شوند. البته آنچنان موقعیتی نداشتند ولی خب بهتر از ما بازی کردند.


او سپس با متوجه کردن مسئولیت شکست با بازیکنان اضافه کرد: مسئولیت این شکست با بازیکنان است. نتوانستیم بازی خوبی داشته باشیم ولی سعی می کنیم جبران کنیم.


مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با پنالتی‌ای که روی طالب ریکانی اعلام شد و نتیجه بازی را تعیین کرد، توضیح داد: طالب از من رد شد و هیچ برخوردی نداشتیم. وحید محمدزاده هم پا انداخت ولی برخوردی نداشت ولی طالب بین من و وحید خودش را زمین انداخت. ما آنقدر شوکه شده بودیم که اصلا نتوانستیم اعتراض کنیم. صحنه مشکوک بود ولی وقتی فیلم بازی را دیدیم، واقعا هیچ برخوردی نبود و طالب پنالتی را از ما گرفت. تبریک می گویم به صنعت نفت آبادان بابت این پیروزی. امیدوارم بردهای ذوب آهن هم از بازی بعد شروع شود.


قریشی در رابطه با بازی بعدی تیمش برابر شهرخودرو بیان کرد: متاسفانه شهرخودرو بازی قبل خودش را مقابل پرسپولیس شکست خورد و برای سه امتیاز می آید. ما هم همین شرایط را داریم ولی تفاوتی که وجود دارد، اینکه بازی در زمین ما است و تلاش می کنیم با برد در این بازی، نتایج بازی های قبل را جبران کنیم.


مدافع میانی ذوب آهن در پایان اینطور در مورد شرایط تیم حرف زد: مطمئنا این تیم خیلی چیزها برای گفتن دارد و خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد. به زمان نیاز داریم. باید خودمان هم متمرکزتر باشیم و روزهای خوب ذوب آهن را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها