کد خبر : 1722899 | 12 آذر 1399 ساعت 14:37 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

عملکردی که پست اسماعیلی‌فر را عوض کرد (عکس)

مرتضی منصوری یکی از خوب‌های تیم محرم نویدکیا در سه هفته گذشته بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول رقابت های لیگ برتر، مانند بازی های آسیایی، این دانیال اسماعیلی فر خرید جدید سپاهانی ها بود که در سمت راست خط دفاعی این تیم به میدان می رفت ولی از بازی دوم و با پایان مصدومیت مرتضی منصوری این روند دچار تغییر شد.


مرتضی منصوری که یکی از خریدهای موفق امیرقلعه‌نویی در ابتدای لیگ نوزدهم بود، خیلی زود در ترکیب سپاهان جا افتاد و به اردوی تیم ملی هم فراخوانده شد ولی در نیم فصل دوم با مصدومیت های مداوم روبرو شد و دست امیرقلعه نویی را هم در سمت راست خط دفاعی خالی کرد.


این بازیکن حالا اما با آمادگی بسیار خوبی به رقابت‌ها بازگشته و اولین پیروزی سپاهان در لیگ بیستم روی پاس او به سجاد شهباززاده در مقابل آلومینیوم اراک رقم خورد.


منصوری که در مقابل آلومینیوم بارها و بارها از سمت راست به محوطه جریمه این تیم نفوذ کرده بود، در مقابل تراکتور هم روز سختی برای مدافعان تیم علیرضا منصوریان رقم زد و به نمایش خوب خود ادامه داد.

 

1549574

 

1549575

 

1549576


مدافع سابق شهرخودرو در مقابل سایپا هم مطابق انتظار یکی از بازیکنان ثابت سپاهان بود و بار دیگر با حرکات ترکیبی خود با محمدرضا حسینی، 45 دقیقه اول سختی را برای شاگردان ابراهیم صادقی رقم زد و در تمامی این مسابقات نیز در بخش دفاعی به خوبی وظایف خود را انجام داد.


عملکرد منصوری به حدی در سه بازی اخیر خوب بوده که محرم و کادر فنی سپاهان، دیگر قید حضور دانیال اسماعیلی فر در پست دفاع راست را زده اند و این بازیکن که یکی از جذاب‎‌ترین بازیکنان پنجره نقل و انتقالات بود، در مقابل سایپا و پس از دو هفته نیمکت نشینی کامل، در نیمه دوم جانشین محبی در پست وینگر چپ شد.


عکس ها: نورویک آلاوردیان

دیدگاه‌ها