کد خبر : 1722907 | 12 آذر 1399 ساعت 15:21 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیاتلو و داور؛ به خیر گذشت! (عکس)

سرمربی جوان ماشین سازی در آستانه کسب یک امتیاز ارزشمند مقابل آماده ترین تیم لیگ در هفته های ابتدایی بود اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی در شرایطی به مصاف گل گهر رفت که شرایط دو تیم کاملا در نقطه مقابل هم قرار داشت. گل گهر با کسب 7 امتیاز از 3 بازی در صدر قرار داشت و ماشین از 3 بازی تنها یک امتیاز کسب کرده بود.

 

از نظر شرایط حاکم بر تیم ها نیز ماشین و گل گهر تفاوت بسیاری با یکدیگر داشتند. روی نیمکت ماشین وحید بیاتلویی حضور داشت که با 32 سال سن، در آغاز راه مربیگری قرار دارد و هدایت ماشین اولین تجربه لیگ برتری او به شمار می رود. روی نیمکت گل گهر اما امیر قلعه نویی حضور داشت که یکی از باتجربه ترین مربیان لیگ برتری به شمار می رود و عنوان پر افتخارترین مربی لیگ برتر را یدک می کشد.

 

این تفاوت در نفرات دو تیم نیز چشمگیر بود و ماشین سازان در نقل و انتقالات با از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنان شاخص خود، بر اساس سیاست جدید باشگاه، اقدام به جذب بازیکنان جوان و بومی کرده اند. در سمت مقابل گل گهر با جذب ستاره های سرشناس، تیمی در حد قهرمانی را روانه مسابقات کرده است.

با توجه به شرایطی که به آنها اشاره شد، ماشین سازی روی کاغذ کار بسیار سختی مقابل گل گهر داشت. عملکرد قابل دفاع شاگردان بیاتلو مقابل استقلال در تهران که با باخت خفیف یک بر صفر همراه بود، اعتماد به نفس قابل توجهی را به مجموعه ماشین سازی تزریق کرده بود. همین موضوع باعث شد تا بازیکنان جوان ماشین در بازی روز دوشنبه مقابل گل گهر، بازی بسیار هوشمندانه ای را ارائه کنند و زمانی که سوت پایان بازی به صدا در آمد، به هیچ عنوان شباهتی به تیم بازنده نداشته باشند.

 

1549100

 

1549101

 

در جریان بازی، ماشین سازان کمترین موقعیت ممکن را به گل گهر دادند و در تک صحنه های خطرناک نیز دروازه بان جوان شان ناجی دروازه شد. آنها حتی در چندین صحنه در دقایق آغازین و پایانی بازی شانس باز کردن دروازه حریف را داشتند که این گونه نشد و در اوج بدشانسی از روی یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دیدند.

فرصت بزرگی که با بدشانسی از کف ماشین پرید و فشار زیادی که در چنین شرایطی روی سرمربی جوان این تیم بود باعث شد تا او بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به سمت گروه داوری بازی هجوم برده و اعتراض کند اما دخالت به موقع اعضای تیم باعث شد تا خشم بیاتلو فروکش کرده و از حاشیه جلوگیری شود. او در نشست خبری پس از پایان بازی نیز برخلاف انتظار صحبت هایی را انجام نداد که موجب حاشیه شود و برای خود و تیمش دردسری ایجاد شود.

دیدگاه‌ها