کد خبر : 1722912 | 12 آذر 1399 ساعت 15:34 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

راه نفوذ کاپیتان وریا چگونه بسته شد؟ (عکس)

کاپیتان استقلال در بازی دیروز مقابل پیکان نتوانست نفوذهای خطرناک خودش را از جناح راست انجام بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه فوتبال ایران و نفرات تاثیرگذار استقلال همواره در ترکیب تیمش بسیار موثر واقع می‌شود. کاپیتان آبی ها همواره هروقت کار استقلال مقابل حریفان گره می‌خورد با حرکات انفرادی و نفوذ های بی نظیرش کمک حال آبی ها بوده و این مساله را در بازی های گذشته نیز نشان داده است.


غفوری اما در جریان بازی دیروز نتوانست از جناح راست نفوذی داشته باشد و برای ارسال توپ از کناره ها روی دروازه موفق باشد. مهدی تارتار سرمربی پیکان برای بازی دیروز ترکیب تیمش را طوری چیده بود که روزنه های نفوذ به خط دفاعی خودروسازان کاملا بسته شود.


تارتار در جناح چپ پیکان از وجود محمد ستاری باتجربه بهره برد. مدافع چپ خودروسازان که سابقه چند سال حضور در لیگ برتر را دارد، روز گذشته به عنوان یکی از بال‌های چپ تیمش در سیستم 3-4-3 به میدان رفت و به نوعی جلوی وریا غفوری بازی کرد.

 

1549584

 


او اما در مصاف های تک به تک با غفوری اجازه نفوذ به کاپیتان استقلال را نداد. ستاری با کمک بازیکنان کناری‌اش در خط دفاع روزنه های نفوذ استقلال و غفوری را بستند و اجازه ندادند آنها مثل بازی های قبلی ارسال های زیادی از کناره ها انجام بدهند. جالب اینکه ستاری با استفاده از تکنیک بازی‌سازی اش چند بار هم برای مهاجمان تیمش فرصت خوب ایجاد کرد تا نشان دهد به یک بازیکن پخته تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها