کد خبر : 1722918 | 12 آذر 1399 ساعت 15:51 | 48.7K بازدید | 1 دیدگاه

هر چه می‌شد، همه پرسپولیسی‌ها معترض می‌شدند؛

نوازی: مطهری حرفی زد که به او ربطی نداشت

محمد نوازی می‌گوید در صورتی که میلاد سرلک از ترکیب پرسپولیس اخراج می‌شد، شهرخودرو می‌توانست حتی سه امتیاز بازی را بگیرد.

نوازی: مطهری حرفی زد که به او ربطی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شهرخودرو در شرایطی مقابل پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر نتیجه را در ورزشگاه آزادی واگذار کرد که محمد نوازی مربی این تیم در دقایق پایانی به قضاوت داور و شیوه بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی معترض بود.


دو روز پس از این مسابقه، با محمد نوازی بازیکن سابق استقلال در رابطه با این بازی هم‌صحبت شدیم و او حرف‌هایش را در رابطه با این شکست اینطور آغاز کرد:« متاسفانه یکی از بدشانسی‌های ما این بود که امین قاسمی‌نژاد را در اختیار نداشتیم. شاید اگر این بازیکن را داشتیم، خیلی از اتفاقات، به خصوص پشت محوطه جریمه پرسپولیس فرق می‌کرد. به هر حال قشنگی فوتبال و شیرینی  تلخی آن به همین برد و باخت ها است.»


او سپس ادامه داد:« ما تازه اول راه هستیم و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. درست است که هر چقدر امتیاز از دست بدهیم، عقب می افتیم ولی شانس هم هست. هر وقت شانس با شما یار باشد، می توانید نتیجه بگیرید. پرسپولیس از اشتباهات خود ما نتیجه گرفت. ما باید کار کنیم و تجربه بیشتری به دست بیاوریم، تا با تاکتیک بهتر و شکیل تر توپ هایمان به گل بنشیند. در این بازی خیلی موقعیت ایجاد کردیم ولی شانس با ما یار نبود. فکر می کنم 80 درصد گل زدن، شانس است، که از اشتباهات خط دفاعی حریف به دست می آید. تجربه خوبی بود و امیدوارم در چند روز باقی مانده تا بازی ذوب آهن بتوانیم، نتیجه بگیریم. امیدوارم خودمان را قوی کنیم تا با بازی های بهتر نتیجه بهتری بگیریم.»


محمد نوازی در مورد درگیری ایجاد شده میان خودش و حمید مطهری اضافه کرد:« آقای مطهری حرفی زد و من جوابش را دادم. در صورتی که اصلا به ایشان ربطی نداشت. من اصلا داشتم با داور حرف می زدم. ایشان یک چیزی گفت. آقای گل محمدی یکی از دوستان خوب من است و مربی بزرگی است و قابل احترام. بهتر است هر کسی سرش توی کارش خودش باشد.»


نوازی سپس در واکنش به این جمله که در جریان بازی گفته بود، " به پرسپولیسی‌ها سوت بدهید تا خودشان قضاوت کنند" ، توضیح داد:« آخر هر خطایی می شد، همه اعتراض می کردند. من هم گفتند همه این ها داورند. اگر آقای سرلک اخراج می شد، خیلی اتفاقات بهتری می افتاد؛ نه اینکه در برنامه تلویزیونی بگویند بهترین بازیکن زمین ایشان شده است. اگر ایشان اخراج می شد، شاید شرایط تیم ما بهتر می شد و سه امتیاز را می گرفتیم. به هر حال فوتبال است و این اتفاقات هست، ولی ما چند بازی است که در حال لطمه خوردن از داوری هستیم. نمی خواهیم باختمان را توجیه کنیم ولی بازی با صنعت نفت هم یک پنالتی برای ما نگرفتند. به نظرم باید عدالت بیشتر رعایت شود و بهتر تصمیم گرفته شود. این همه تیم ها هزینه می کنند و نباید با یک سوت اشتباه زحمت‌ها و هزینه‌هایشان از دست برود.»
بازیکن و وینگر راست سال های گذشته استقلال که این روزها به عنوان دستیار مهدی رحمتی وظیفه خطیری را در مشهد عهده دار شده، با اشاره به هواداران شهرخودرو تاکید کرد:« ما مردم خراسان رضوی پشتمان هستند  و همه جوره حمایت‌مان می کنند. باید به آقای رحمتی هم فرصت داده شود؛ مثل مربیان جوان دیگر. ما به زمان نیاز داریم. من این قول را به شما می دهم. مالک باشگاه آقای حمیداوی اعتماد کرده اند و امیدوارم دست به دست هم بدهیم و نتایج خوبی بگیریم.»


او حرف هایش را اینطور ادامه داد:« فوتبال است و باید از بچه های خودمان تشکر کنم. با یک بغل پا خیلی از تیم ها خوشحال می شوند و با یک بغل پا خیلی از تیم ها ناراحت. امیدوارم از این بازی درس بگیریم و در بازی های بعدی بهتر باشیم.»

دیدگاه‌ها