کد خبر : 1722939 | 12 آذر 1399 ساعت 17:23 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو مادرید هم جلوی دروازه‌اش اتوبوس پارک می‌کند؟

روستایی: بعد از بازی از رضاوند معذرت خواهی کردم

مهاجم پیکان تهران می‌گوید حرف و حدیث ها درباره بازی تدافعی تیمش مقابل استقلال درست نیست.

روستایی: بعد از بازی از رضاوند معذرت خواهی کردم

امیر روستایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره توقف استقلال مقابل پیکان در بازی روز گذشته بیان کرد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه اول حتی چند موقعیت خوب داشتیم و می توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه استقلال برد می‌خواست تفکرات کادرفنی را پیاده کردیم و توانستیم حداقل یک امتیاز از بازی با تیم بزرگ استقلال بگیریم. واقعیت این است که ما برای برد به زمین رفته بودیم اما تساوی هم نتیجه خوبی است.


وی درباره برخوردش با آرش رضاوند هافبک استقلال که منجر به مصدومیت و تعویض او شد، گفت: من و آرش رضاوند باهم بالا پریدیم و من اصلا او را ندیدم. هیچ قصد و غرضی در کار نبود. بعد از بازی نیز از او معذرت خواهی کردم و گفتم که واقعا قصدی از برخورد نداشتم. این برخوردها در فوتبال طبیعی است.


مهاجم پیکان درباره اینکه گفته می‌شود تیمش مقابل استقلال دفاع اتوبوسی انجام داده، تاکید کرد: اگر اینطور است که در لالیگا همه باید بگویند اتلتیکو مادرید جلوی دروازه اش اتوبوس پارک کرده است. این حرف ها درست نیست. آنهایی که این مسائل را بیان می‌کنند بروند 4 بازی گذشته ما را یکبار دیگر نگاه کنند و ببینند کدام تیم دفاع کرده، کدام تیم منطقی بازی کرده و چه تیمی هوشمندانه کارش را جلو برده است.


روستایی ادامه داد: ما یک تیم جوان هستیم که در آینده حرف های زیادی برای گفتن داریم. قطعا کارمان را با قدرت جلو می‌بریم و به حواشی موجود هم کاری نداریم. امیدوارم روزهای خوبی را برای پیکان رقم بزنیم.

 

1549622


وی درباره اینکه تا اینجای فصل در امر گلزنی ناکام مانده، تاکید کرد: من در 3 بازی گذشته بدشانس بودم که نتوانستم گل بزنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا اول برای تیمم مثمرثمر باشم. اینکه گل بزنم،‌پاس گل بدهم و یا پنالتی بدهم فرقی نمی‌کند. مهم این است برای تیم موثر بازی کنم.


روستایی درباره دیدار با گل‌گهر سیرجان در هفته پنجم افزود: گل گهر فصل را خوب شروع کرده است. آنها بازیکنان و کادرفنی باکیفیتی دارند. منتهی نباید از جوان های پیکان غافل شوند. امیدوارم که در سیرجان هم نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر به تهران برگردیم.

دیدگاه‌ها