کد خبر : 1722942 | 12 آذر 1399 ساعت 17:31 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

تدبیر تارتار برای کشیدن ترمز گلزنی وریا برای استقلال

وریا غفوری که طی سه بازی اخیر موفق به ثبت دو گل برای تیمش شده بود، اینبار برابر پیکان موفق به انجام این ماموریت نشد.

تدبیر تارتار برای کشیدن ترمز گلزنی وریا برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پیکان روز گذشته در هفته چهارم لیگ برتر موفق به کسب تک امتیاز از جدال حساس برابر استقلال شد تا شاگردان مهدی تارتار در پایان این هفته با دستیابی به امتیاز پنج در جایگاه نهم به کار خود پایان دهند.

 

وریا غفوری، کاپیتان استقلال که یکی از نفرات تاثیرگذار این فصل آبی‌ها با ثبت دو گل در سه بازی قبل از پیکان بود، اینبار برابر پیکان نتوانست کاری از پیش ببرد و در تله دفاعی مهدی تارتار و شاگردانش گیر کرد.

 

وریا که در نیمه اول در پست وینگر به کار گرفته شده بود، نتوانست مقابل مدافع چپ پیکان کاری از پیش ببرد و این محمد ستاری بود که با تدابیر دفاعی در نظر گرفته شده از سوی کادرفنی این تیم، به خوبی توانست کاپیتان آبی‌ها را مهار کند. غفوری در نیمه دوم یک خط عقب تر رفت تا با سود بردن از قدرت پا به توپ و نفوذ از سمت راست، کارگشای تیمش شود اما در نهایت سودی از ارسال‌های خود نیز نبرد و ستاری و دیگر مدافعان پیکان به خوبی توانستند برابر این تدبیر استقلالی‌ها توسط یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم طی هفته‌های اخیر به خوبی عمل کرده و تیم را به نتیجه لازم برساند.

 

ستاری در زمان حضور در پارس جنوبی جم که تحت هدایت مهدی تارتار بود نیز توانسته بود برابر آبی‌ها عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و در تهران به تساوی بدون گل و در جم کار را با برتری یک - صفر به پایان برسانند و اینبار هم تقابل با این تیم برای او با دستیابی به تک امتیاز بازی حساس هفته همراه بود.

دیدگاه‌ها