کد خبر : 1722965 | 12 آذر 1399 ساعت 18:48 | 548.5K بازدید | 6 دیدگاه

زیزو به دنبال انقلاب در برنابئو؛

زیدان به سیم آخر زد؛ این بازیکنان را نمی‌خواهم!

زین الدین زیدان خواستار ایجاد تغییراتی بزرگ در ترکیب رئال مادرید شده است.

زیدان به سیم آخر زد؛ این بازیکنان را نمی‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در دیداری عجیب در خانه شاختار با دو گل مغلوب شد و حالا این تیم فاصله چندانی تا حذف در همین ابتدای لیگ قهرمانان ندارد. شرایط در لالیگا نیز چندان بر وفق مراد رئال مادرید نیست و نتایج پرفراز و نشیب هفته های اخیر باعث افزایش فاصله این تیم با صدر جدول و کاهش شانس تکرار عنوان قهرمانی در رقابت های داخلی شده است.

 

1549335

 

اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد زیدان دیگر به ترکیب فعلی تیمش اعتماد نداشته و خواستار ایجاد تغییرات گسترده در برنابئو شده است. او دیشب بعد از دیدار مقابل شاختار تاکید کرد قصدی مبنی بر استعفا ندارد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. زیدان اعتماد خود را به بازیکنانی مانند ادن هازارد بلژیکی یا مارتین اودگارد که در ابتدای فصل به مادرید بازگشت از دست داده است.

 

زوج برزیلی وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس نیز عملکرد قابل قبولی ارائه نداده اند و زیزو دیگر روی این دو بازیکن جوان حساب باز نمی کند. زیدان همچنین از نگرش و عملکرد چند بازیکن باتجربه ترکیب خود نیز خسته شده و در این گروه بازیکنانی چون مارسلو و تونی کروس قرار دارند. در حقیقت اگر زیدان قدرت کافی داشت، 70 درصد ترکیب فعلی خود را پاکسازی کرده و بازیکنان فراوانی را در لیست فروش قرار می داد.

 

سرمربی فرانسوی رئال مادرید معتقد است که در حال حاضر فقط می توان روی بازیکنانی چون سرخیو راموس، رافائل واران، فرلان مندی، کاسمیرو، فده والورده و کریم بنزما حساب باز کرد و دیگر بازیکنان در حد نام باشگاه رئال مادرید نیستند.

 

1549694

 

یکی از دلایل اصلی ناراحتی زیدان را باید انفعال رئال مادرید در بازار تابستانی قلمداد کرد. مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا باعث شد رئال مادرید تقریبا هیچ خرید مهمی نداشته باشد و نقاط ضعف این تیم نسبت به فصل گذشته ترمیم نشد.

 

این در حالیست که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا حداقل یکی دو خرید خوب داشتند، اما رئال مادرید ترجیح داد تابستان آرامی را سپری کند. به همین علت زیدان نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و حالا به نظر می رسد عدم رضایت او از ترکیب فعلی باعث عصبانیت سرمربی فرانسوی شده است.

دیدگاه‌ها