کد خبر : 1722976 | 12 آذر 1399 ساعت 19:26 | 40.6K بازدید | 1 دیدگاه

زمان حضور کلوپ روی نیمکت آلمان مشخص شد

ممکن است در آینده یورگن کلوپ هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گیرد.

زمان حضور کلوپ روی نیمکت آلمان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف تیم ملی آلمان در دو سال اخیر و به خصوص شکست سنگین با شش گل در مقابل تیم ملی اسپانیا در لیگ ملت های اروپا باعث شد شایعات زیادی در مورد احتمال برکناری یوواخیم لوو منتشر شود. اما در نهایت فدراسیون آلمان چند روز قبل اعلام کرد یوواخیم لوو تا پایان جام ملت های تابستان سال بعد هدایت مانشافت را بر عهده خواهد داشت.

 

1549676

 

امروز نشریه بیلد در گزاشی مدعی شد رویای بزرگ فدراسیون فوتبال آلمان، استخدام یورگن کلوپ به عنوان سرمربی تیم ملی در رقابت های یورو 2024 است. در حال حاضر و تا پایان تابستان سال آینده کادر فنی فعلی حفظ خواهد شد و در صورت صعود آلمان به نیمه نهایی یورو 2021 ، یوآخیم لو اجازه خواهد داشت تا پایان جام جهانی 2022 به کارش ادامه دهد. پس از این رقابت ها، فدراسیون فوتبال آلمان در مورد همکاری با یورگن کلوپ تلاش خود را آغاز خواهد کرد.

 

یورگن کلوپ در سالهای اخیر روی نیمکت تیم لیورپول نتایج درخشانی گرفته و تبدیل به یکی از بهترین سرمربیان فوتبال جهان شده است. یورگن کلوپ در این مدت هرگز احتمال حضور روی نیمکت تیم ملی آلمان را رد نکرده و این موضوع را به آینده موکول کرده است. از هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن مونیخ به عنوان دیگر گزینه هدایت ژرمن ها نام برده شده است.

دیدگاه‌ها