کد خبر : 1722987 | 12 آذر 1399 ساعت 20:20 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: واقعاً نگران نتایج ضعیف آرسنال هستم

میکل آرتتا از وضعیت کنونی تیمش و نتایج ضعیف اخیر ابراز نگرانی کرد.

آرتتا: واقعاً نگران نتایج ضعیف آرسنال هستم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در فصل جدید از 10 مسابقه خود در لیگ برتر انگلیس با پنج شکست روبرو شده است؛ موضوعی که باعث شده توپچی‌ها وارد بحران شوند و حتی طی روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال برکناری میکل آرتتا از هدایت آرسنال به گوش رسیده است. حتی از ماسیمیلیانو آلگری نیز به عنوان گزینه جانشینی سرمربی کنونی توپچی‌ها نام برده شده است‌.

 

با این حال آرسنال در لیگ اروپا عملکرد خوبی از خود ارائه داده و چهار بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است؛ موضوعی که صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت‌ها را قطعی کرده است. توپچی‌ها فردا به مصاف راپید وین خواهند رفت و میکل آرتتا پیش از این بازی می گوید: " واقعاً نگران نتایج تیم هستم. دلیلی وجود دارد که شما در برخی بازی‌ها پیروز می شوید و در بعضی دیگر شکست می خورید اما ما باید پیشرفت کنیم.

 

 

1548601

 

 

بعضی اوقات مشکل ما اعتماد بنفس است چراکه خود ما نیز به این نتیجه رسیده‌ایم که استاندارد ما اینچنین نیست. از طرف دیگر برای پیروزی در مسابقات باید ثبات بیشتری داشته باشیم. من هرگز نگاه منفی نسبت به آینده ندارم. سعی می کنم تا جای ممکن کار کنم تا باور کنم که ممکن است فردا تغییر ایجاد شود. من به شما می گویم که در آینده باثبات تر خواهیم بود و گل‌های بیشتری به ثمر می رسانیم. ما در اینجا هستیم که به تلاش خود ادامه دهیم. نگران نباشید."

 

برخورد سربه‌سر داوید لوئیز و رائول خیمنز در بازی ابتدای هفته آرسنال و ولورهمپتون باعث شد که مهاجم مکزیکی گرگها به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شود. با این حال مدافع برزیلی توپچی‌ها بعد از چند دقیقه مداوا به زمین مسابقه بازگشت اما طی روزهای اخیر انتقادات زیادی نسبت به آرتتا مطرح شده که چرا لوئیز را در همان لحظه تعویض نکرده و سلامتی او را به خطر انداخته است. آرتتا در این باره گفت: " نه واقعا او احساس خوبی دارد. بدیهی است که برخورد محکمی برای او اتفاق افتاد اما همچنان وضعیت او مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

1549686

 

 

بعضی اوقات برخی افراد می توانند تشخیص دهند که او باید به بازی ادامه دهد یا خیر اما پزشک تیم ما یکی از متخصص ترین افراد در این زمینه است و حتی در راگبی نیز فعالیت داشته است. او همه پروتکل های لازم را انجام داد."

دیدگاه‌ها