کد خبر : 1722992 | 12 آذر 1399 ساعت 20:44 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی PSG امشب اخراج می شود؟

ممکن است در صورت شکست برابر منچستریونایتد، توماس توخل شغل خود را از دست بدهد.

سرمربی PSG امشب اخراج می شود؟


به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شروع چندان خوبی در لیگ قهرمانان این فصل نداشته و در چهار بازی اول خود موفق به کسب دو پیروزی و البته پذیرش دو شکست شده است. پی اس جی که فصل قبل به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود، حالا ممکن است در نبرد با لایپزیش برای کسب دومین سهمیه صعود مغلوب شده و در همین مرحله گروهی حذف شود.

 

1540848

 

اما ممکن است در صورت شکست پاری سن ژرمن در دیدار مقابل منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد، توماس توخل شغل خود را از دست داده و برکنار شود. رابطه چندان خوبی بین سرمربی آلمانی و مدیران باشگاه فرانسوی برقرار نیست و در اوایل فصل نیز توماس توخل و لئوناردو علنا و در مقابل رسانه ها به انتقاد از یکدیگر پرداختند. پاری سن ژرمن در بازی رفت در فرانسه با دو گل مغلوب یونایتد شد و حالا برای صعود به دور بعد نیاز مبرمی به امتیازات بازی امشب دارد.

 

قرارداد توماس توخل در پایان فصل با باشگاه پاری سن ژرمن تمام می شود و هنوز اقدامی مبنی بر تمدید قرارداد صورت نگرفته است. بعید است در صورت ادامه این روند فصل بعد نیز شاهد حضور توماس توخل در پاریس باشیم. نام هایی چون مکس آلگری و مائوریتسیو پوچتینو به عنوان نامزدهای هدایت پاری سن ژرمن مطرح شده و ممکن است آنها خیلی زود برای توافق با باشگاه متمول فرانسوی راهی این کشور شوند.

دیدگاه‌ها