کد خبر : 1722995 | 12 آذر 1399 ساعت 21:05 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی:

تست منفی شد از خوشحالی خوابم نبرد

استفانو پیولی، سرمربی میلان از بهبود و بازگشت به تمرینات تیمش ابراز خوشحالی کرد.

تست منفی شد از خوشحالی خوابم نبرد

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی نزدیک به سه هفته قادر به شرکت در تمرینات تیمش نبود، اما میلان در زمان غیبت او نیز خوب نتیجه گرفته و موفق شد صدر جدول سری آ را حفظ کند. استفانو پیولی فاش کرد اینقدر از بهبود از ویروس کرونا و بازگشت به تمرینات خوشحال بوده که دیشب نتوانسته به راحتی استراحت کند.

 

استفانو پیولی گفت: "من خیلی دلم برای کارهای روزمره تنگ شده بود و 18 روز زمانی طولانی است. شب گذشته و هنگامی که به من گفتند تستم منفی شده به سختی خوابیدم، زیرا مشتاقانه منتظر بازگشت بودم. می خواهم از باشگاه تشکر کنم، زیرا به سرعت از فن آوری شرایطی ایجاد کردند تا بتوانم از راه دور میلان را هدایت کنم.

 

1549678

 

همچنین از همه هوادارانی که از من حمایت کردند و از تیم بسیار تشکر می کنم زیرا بازیکنان با عملکردشان باعث افتخار من شدند. از افرادی که در این مدت جایگزین من بودند نیز ممنونم.

 

باید اعتراف کنم که خوش شانس بودم، زیرا اگرچه علائمی داشتم، اما مبتلا به کرونای خفیفی شده بودم. اما واقعیت تغییری نمی کند که ما باید با رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک، موارد بهداشتی را تا بیشترین حد ممکن رعایت کنیم. زمانی دیگر لازم به رعایت این پروتکل ها نیست که درمان قطعی ویروس کرونا یافت شود.

 

با تماشای بازی های میلان از خانه، کمی بیشتر افرادی که جلوی تلویزیون نشسته و به راحتی انتقاد می کنند را درک کردم. وقتی برخی از اشتباهات را از تلویزیون تماشا می کنید، پذیرفتن آنها دشوارتر است."

دیدگاه‌ها