کد خبر : 1723014 | 12 آذر 1399 ساعت 23:27 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به دورتموند؛ سال 2020 برای هالند به پایان رسید

بیلد مدعی شد علت غیبت ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند مقابل لاتزیو مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ ران است و او چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

شوک به دورتموند؛ سال 2020 برای هالند به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه" ارلینگ هالند یکی از درخشان ترین استعدادهای حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید و عملکرد خیره کننده او در ترکیب دورتموند تعریف و تمجیدهای زیادی را به همراه داشته تا جایی که اکنون بسیاری از باشگاه‌های بزرگ دنیا برای جذب این ستاره نروژی برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

هالند که در نیمه دوم فصل گذشته گل های زیادی برای دورتموند به ثمر رساند، روند رو به پیشرفت خود را در فصل جاری نیز ادامه داده و تا به اینجا در 14 مسابقه موفق به ثبت 17 گل برای تیم لوسین فاوره شده است.

 

 

1545934

 

 

در حالی که به نظر می رسید که مهاجم نروژی در بازی امروز لیگ قهرمانان اروپای دورتموند مقابل لاتزیو از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد اما دقایقی پیش مشخص شد که او حتی از لیست زنبورها برای بازی امشب که حکم جدال صدرنشینی را دارد، خط خورده است.

 

در همین رابطه لحظاتی پیش بیلد آلمان مدعی شد که مصدومیت ارلینگ هالند از ناحیه همسترینگ ران پای راست بوده و جدی تر از حد تصور است تا جایی که احتمالاً این بازیکن چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود به نوعی دیگر در سال 2020 شاهد حضور او در زمین مسابقه بود. ‌

 

دیدگاه‌ها