کد خبر : 1723027 | 13 آذر 1399 ساعت 00:59 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

آنها آمده بودند مساوی بگیرند، برنده شدند؛

زاهدی: رفته بودم به تراکتور گل بزنم

مدافع مس رفسنجان می‌گوید انگیزه زیادی مقابل تراکتور برای گلزنی داشته ولی با بدشانسی مواجه شده است.

زاهدی: رفته بودم به تراکتور گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی درباره دیدار مس رفسنجان و تراکتور اظهار کرد: ما کاملا سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. روی یک اشتباه کوچک و مبتدیانه گل خوردیم و امتیاز از دست دادیم. تراکتوری‌ها به دنبال مساوی بودند، اما سه امتیاز را گرفتند.

 

او ادامه داد: خیلی به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم ولی با بدشانسی روبه‌رو شدیم. حتی به تیرک هم زدیم و چند موقعیت خیلی خوب به وجود آوردیم که تبدیل به گل نشد. تنها هدف ما برتری مقابل تراکتور بود که متاسفانه روی یک اشتباه کوچک گل خوردیم.

 

مدافع مس رفسنجان با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد حق ما برد مقابل تراکتور بود، ابراز کرد: ما موقعیت‌های بیشتر و خطرناک‌تری نسبت به تراکتور داشتیم و بازی بهتری ارائه دادیم ولی به نتیجه دلخواه نرسیدیم. حداقل حق مس، مساوی بود، اما بدترین اتفاق برای ما افتاد.

 

1549740

 

زاهدی یادآور درباره شرایط مس رفسنجان عنوان کرد: تیم خیلی خوبی  داریم و از بازیکنان باتجربه بهره می‌بریم. اینطور نیست که بازی‌های ما همیشه به این شکل پیش برود. ما عملکرد فنی خوبی داریم و مطمئن باشید روز ما هم می‌رسد که این توپ‌ها تبدیل به گل شود. امیدوار هستیم نتایج خوبی بگیریم و موفق شویم. مطمئن باشید مس رفسنجان را در نیمه بالای جدول و تک‌رقمی می‌بینید.

 

مدافع مس رفسنجان درباره ضربه سری که به تیرک دروازه تراکتور زد، گفت: انگیزه زیادی داشتم چون سه سال در تبریز بازی کرده بودم و می‌خواستم عملکرد خوبی برابر تراکتور داشته باشم. حتی یک مقطع نزدیک بود تراکتوری شوم و صحبت‌هایی هم انجام گرفت، اما یک سری مسائل پیش آمد که قراردادمان نهایی نشد. در این بازی هم رفتم که به تراکتور گل بزنم و دو، سه موقعیت هم ایجاد کردم که توپ‌های ما گل نشد. حتی به تیرک هم زدم ولی مهم گل شدن توپ بود که این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها