کد خبر : 1723039 | 13 آذر 1399 ساعت 01:43 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی دورتموند مقابل لاتزیو (عکس)

دورتموند در دیداری خانگی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل لاتزیو به تساوی 1-1 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاوره که در دیدار رفت با نتیجه 3-1 مغلوب حریف آلمانی شده بودند، در دیدار امشب ابتدا پیش افتادند اما در ادامه گل تساوی را دریافت کردند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.


در دقایق پایانی نیمه اول بود که دورتموند به گل برتری رسید. روی یک حرکت تیمی دیدنی بود که رافائل گریرو با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه نوک پای دقیق کار را تمام کرد.


نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 67 لاتزیو توانست به گل تساوی برسد. خطای شولز روی میلینکوویچ-ساویچ باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. ایموبیله پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم برخلاف جهت حرکت رومن بورکی کار را تمام کرد.


در ادامه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این نتیجه دورتموند با 10 امتیاز در صدر باقی ماند و لاتزیو با 9 امتیاز دوم است. بروژ و زنیت هم با 7 و یک امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند. 


در هفته آخر دیدارهای این گروه، لاتزیو از بروژ پذیرایی می کند و دورتموند میهمان زنیت است. در صورت برابر شدن امتیازهای لاتزیو و دورتموند در هفته آخر، تیم ایتالیایی به دلیل نتیجه بهتر در دیدارهای رودررو به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود می‌کند.

 

1549756

 

1549755

 

 

دیدگاه‌ها