کد خبر : 1723043 | 13 آذر 1399 ساعت 02:02 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: عملکرد ژیرو فوق العاده بود

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به تمجید از عملکرد اولیویه ژیرو پرداخت.

فرانک لمپارد: عملکرد ژیرو فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، امشب چلسی با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با چهار گل سویا را مغلوب کند و هر چهار گل چلسی توسط اولیویه ژیرو، مهاجم باتجربه این تیم به ثمر رسید. فرانک لمپارد در پایان بازی عملکرد او را ستوده و اولیویه ژیرو را الگوی مناسبی برای بازیکنان جوان تیمش توصیف کرد.

 

1548576

 

فرانک لمپارد گفت: "امشب عملکرد شگفت انگیزی از سوی اولیویه ژیرو در میدان بودیم و به ثمر رساندن چهار گل در لیگ قهرمانان یک موفقیت فوق العاده است. من برای این بازیکن بسیار خوشحالم. اولیویه ژیرو رفتاری کاملا حرفه ای دارد و اگرچه او همیشه بازیکن ثابت چلسی نیست، اما می تواند الگویی برای خوب تمرین کردن برای بازیکنان جوان محسوب شود.

 

وقتی تیم خود را با 9 تغییر به میدان می فرستید بدان معناست که بازی های بعدی در لیگ برتر نیز فکر می کنید، اما من تحت هر شرایطی می خواهم بهترین ترکیب را روانه میدان کنم. اما انجام این تغییرات باعث شد بازیکنانی که شایسته بوده و فرصت بازی کردن نداشتند نیز بتوانند در ترکیب اصلی چلسی قرار بگیرند. سبک بازی چلسی در برخی دقایق بسیار خوب بود و ما از تمرکز لازم برای مقابله با اتفاقات برخوردار بودیم.

 

نمی دانستم آخرین باری که چلسی در چهار بازی گروهی متوالی پیروز شد سال 2012 بود که در نهایت قهرمان شد. اما نکته مهم این است که بتوانیم همین روحیه را حفظ کنیم و من علاقه ای به این موارد خرافات ندارم و می دانم در مرحله بعد سطح بازی ها بالاتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها