کد خبر : 1723048 | 13 آذر 1399 ساعت 02:21 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

قعرنشینی زنیت در گروه F لیگ قهرمانان؛

پایان کار زنیت و آزمون در بازی‌های اروپایی

زنیت سنت‌پترزبورگ علی‌رغم بهره‌مندی از مهاجم ایرانی خود مقابل کلوب بروژ شکست خورد.

پایان کار زنیت و آزمون در بازی‌های اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا در گروه F تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که برخلاف پنج بازی گذشته سردار آزمون را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب در استادیوم جان بریدل مقابل تیم رده سومی کلوب بروژ بلژیک قرار گرفت.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ در دقیقه ۲۴ روی پاس در عرض از سمت راست زمین، توسط سردار آزمون به گل رسید که کمک داور دوم این مسابقه آفساید ستاره ایرانی را در محوطه جریمه کلوب بروژ اعلام کرد.

 

در ادامه یاران سردار آزمون نمایش ضعیفی مقابل کلوب بروژ ارائه کردند و یک گل در نیمه اول و دو گل در نیمه دوم دریافت کردند و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر در زمین حریف بلژیکی خود شکست خوردند.

 

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که در چهار مسابقه قبلی در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک مساوی مقابل لاتزیو ایتالیا داشت و در سه دیدار دیگر شکست خورده بود، همانند دیدار رفت نتیجه را برابر کلوب بروژ بلژیک واگذار کرد تا یک امتیازی بماند و در قعر جدول گروه F بایستد.

 

در حال حاضر و تا پایان هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم دورتموند آلمان با ۱۰ امتیاز، لاتزیو ایتالیا با ۹ امتیاز و کلوب بروژ بلژیک با ۷ امتیاز در رده‌های اول تا سوم گروه F جای دارند و با توجه به اینکه زنیت سنت‌پترزبورگ تنها صاحب یک امتیاز شده، شانس صعود به دور دوم و همچنین راهیابی به لیگ اروپا را از دست داد.

 

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که پس از چهار مسابقه غیبت در لیست تیمش بخاطر بیماری، در دیدار اخیرشان حضور تعویضی داشت، در مسابقه لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ ۹۰ دقیقه در زمین بود.

دیدگاه‌ها