کد خبر : 1723052 | 13 آذر 1399 ساعت 08:24 | 50.5K بازدید | 4 دیدگاه

استقلال از خاقانی، صیادمنش دیگری می سازد؟

دیروز بازیکنی گمنام در ترکیب استقلال قرار گرفت که هواداران این تیم کمتر با او آشنایی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار با پیکان نتوانست راهی به دروازه محمد دریس پیدا کند و تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید اما شاید حضور یک بازیکن جوان و گمنام در ترکیب استقلال، یکی از معدود نکات مهم این دیدار بوده باشد.

 

 

 

 


سبحان خاقانی که کمتر از یک ماه پیش با قراردادی 5 ساله به استقلال پیوست، در دقیقه 75 به جای سیداحمد موسوی به بازی آمد. بازیکن جوان و 20 ساله ای که سابقه بازی در سیاه جامگان یا همان مشکی پوشان، سایپا و تراکتور را در کارنامه دارد.


خاقانی فوتبال را از تیم های پایه مقاومت شروع کرد و سپس بازی های باشگاهی و حرفه ای را از  تیم سیاه‌ جامگان ادامه داد  و بعد از درخشش در این تیم به سایپا و تراکتورسازی تبریز و تیم ملی نوجوانان ایران راه یافت و حالا نیز عضوی از جمع آبی پوشان پایتخت است.


خاقانی که به همراه تیم ملی نوجوانان در رقابت های جام جهانی زیر 17 سال حضور داشت، در مرداد 96 به همراه الهیار صیادمنش و محمد شریفی دو عضو دیگر تیم ملی نوجوانان راهی سایپا شد.

 

 

 


صیادمنش زودتر از این دو پله های ترقی را پیمود و از استقلال، راهی لیگ ترکیه شد و شریفی نیز اکنون بازیکن پرسپولیس است با این تفاوت که این دو تجربه بیشتری نسبت به خاقانی جوان دارند.


خاقانی که متولد بهمن 78 و در شهر مشهد است، امید زیادی دارد تا راه قایدی و صیادمنش را در استقلال طی کند و به یکی از بازیکنان مهم و جوان در فوتبال ایران تبدیل شود. این بازیکن در دیدار دیروز مقابل پیکان در پست دفاع راست به میدان رفت و هر چند پست تخصصی او وینگر است، اما امید زیادی دارد در تیم محمود فکری درخشش لازم را داشته باشد.


او در بازی با پیکان 80 درصد پاس سالم داشت و یک نبرد هوایی موفق را از خود به ثبت رساند. به علاوه اینکه او با 2 دفع توپ به موقع، در کارهای دفاعی تیمش نیز شرکت کرد. باید دید خاقانی در ادامه می تواند بازهم فکری را راضی کند تا از او در ترکیب استقلال استفاده کند یا خیر.

دیدگاه‌ها