کد خبر : 1723058 | 13 آذر 1399 ساعت 10:00 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمثیل عجیب توخل برای توصیف شرایط صعود PSG

توماس توخل بعد از پیروزی تیمش PSG بر یونایتد از بازیکنانش خواست صعود را قطعی ندانند و برای اطمینان از صعودشان به تلاش ادامه دهند.

تمثیل عجیب توخل برای توصیف شرایط صعود PSG

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در خانه منچستریونایتد موفق شد حریفش را 3-1 شکست دهد تا هر چند با امتیاز برابر با یونایتد به صدر جدول گروه H راه یابد. توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی برای توصیف وضعیت تیمش در این گروه از تمثیلی عجیب استفاده کرد تا به بازیکنانش هشدار دهد که صعود خود را قطعی ندانند و تا آخرین لحظه به تلاش در این گروه ادامه دهند.

 

1549791

 

پاری سن ژرمن که نایب‌قهرمان فصل گذشته رقابتها است با این پیروزی فعلاً در پایان هفته پنجم به صدر جدول راه یافت تا در هفته پایانی یعنی هفته ششم سرنوشت خود را در دستهای خودش ببیند. درخشش نیمار ستاره برزیلی یکی از مهمترین دلایلی بود که PSG در بازی دیشب در خانه حریف این پیروزی شیرین را بدست آورد.

 

توخل در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " نزدیک به صعود بودن با صعود کردن فرق دارد. همینطور که نزدیک به بارداری بودن به معنای باردار بودن نیست. من اجازه نمی دهم حتی یک نفر از بچه های ما فکر کند که کار دیگر تمام شده است. نه از این خبرها نیست".

 

1549789

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " ما امشب قدم رو به جلوی بزرگی برداشتیم و در هفته بعدی هم باید با همین روحیه، با همین انگیزه و با همین شور و شوق بازی کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها