کد خبر : 1723059 | 13 آذر 1399 ساعت 10:25 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: بازیکن لاتزیو چمن را با استخر اشتباه گرفت

سرمربی دورتموند با اعتراض شدید به پنالتی اعلام شده علیه تیمش در بازی مقابل لاتزیو گفت بازیکن لاتزیو طوری شیرجه رفت که انگار در استخر شیرجه می‌زند.

فاوره: بازیکن لاتزیو چمن را با استخر اشتباه گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 1-1 بوروسیا دورتموند مقابل لاتزیو در بازی دیشب دو تیم لوسین فاور سرمربی دورتموند از پنالتی اعلام شده به نفع لاتزیو به شدت عصبانی بود اما گفت خدا را شاکر است که با این اشتباه داوری تیمش توانست حداقل یک امتیاز از این بازی بدست بیاورد.

 

1549792

 

بعد از آنکه رافائل گوریرو در دقیقه 44 برای دورتموند گلزنی کرد نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. اما در دقیقه 67 بازی داور مسابقه حکم داد نیکو شولتز بازیکن دورتموند در محوطه جریمه روی سرگئی میلینکوویچ ساویچ بازیکن لاتزیو مرتکب خطا شده است. تکرار صحنه بحث‌برانگیز نشان داد که ستاره لاتزیو در این صحنه احتمالاً بزرگنمایی کرده است. اما داور حکم به یک پنالتی به سود لاتزیو داد و چیرو ایموبیله بدون اشتباه این توپ را وارد دروازه کرد تا بازی در نهایت با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

 

1549793

 

لوسین فاور اما در پایان بازی از پنالتی اعلام شده علیه تیمش عصبانی بود و گفت: " ما این فرصت را داشتیم که گل دوم را بزنیم ولی ناگهان یک پنالتی علیه ما اعلام شد که اصلاً لازم نبود. آن صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود. باورم نمی شود که داور چنین تصمیمی گرفته باشد. بازیکن حریف نمایش بازی کرد. او طوری شیرجه رفت که انگار درون استخر شیرجه می زند. او به شدت اغراق کرد. ولی ما به مرحله بعدی صعود کردیم و این برایمان از هر چیز دیگری مهمتر است".

 

 

دیدگاه‌ها