کد خبر : 1723071 | 13 آذر 1399 ساعت 11:50 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدول گلزنان لیگ قهرمانان؛ رقابت سه‌نفره در صدر

با پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا سه ستاره گلزن، هالند، راشفورد و موراتا صدر فهرست بهترین گلزنان این تورنمنت را به خود اختصاص داده اند.

جدول گلزنان لیگ قهرمانان؛ رقابت سه‌نفره در صدر

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان حالا تنها یک هفته به پایان این مرحله باقی مانده و همه نگاه ها از هم اکنون به مراحل حذفی رقابتها دوخته شده است. اما در پایان هفته پنجم بهترین گلزنان این فصل تورنمنت چه کسانی بوده‌اند؟

 

1549829

جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا در پایان هفته پنجم

 

یکی از کسانی که همه انتظار داشتند نامش را در جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمان ببینند ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند بود. هالند در اولین فصل حضور کامل در دورتموند موفق شده در پنج هفته اول لیگ قهرمانان 6 گل برای تیمش به ثمر برساند.

 

1547575

 

البته هالند تا این لحظه دو رقیب دیگر هم دارد که در کنار او در صدر جدول گلزنان چمپیونزلیگ ایستاده اند. مارکوس راشفورد از منچستریونایتد و آلوارو موراتا از یوونتوس هم تا این لحظه شش گله هستند.

 

1537450

 

اما تغییر مهمی که بعد از بازی‌های دیشب در جدول گلزنان شاهد بودیم صعود رویایی اولیویه ژیرو در این جدول است. ژیروی 34ساله با چهار گلی که در بازی دیشب چلسی مقابل سویا به ثمر رساند آمار خود در این فصل رقابتها را به 5 گل رساند تا به همراه آلاسانه پلی از مونشن گلادباخ پشت سر صدرنشینان قرار بگیرد.

 

1549802

 

لیگ قهرمانان اروپا تا این لحظه چهار گلزن چهارگله داشته. مرگیم بریشا از سالزبورگ، چیرو ایموبیله از لاتزیو، دیوگو ژوتا از لیورپول و روملو لوکاکو از اینتر با زدن چهار گل در این پنج هفته رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

 

قرار گرفتن لیونل مسی و نیمار در رتبه‌های بعدی با سه گل زده از جمله نکات جالب این جدول گلزنان است. رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ هم با سه گل زده از نظر گلهای به ثمر رسیده در این تورنمنت با مسی و نیمار در رتبه برابر قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها