کد خبر : 1723080 | 13 آذر 1399 ساعت 12:46 | 36.3K بازدید | 2 دیدگاه

خشم و درگیری نیمار با بازیکن یونایتد(عکس)

درگیری نیمار و اسکات مک‌تومینای بعد از سوت پایان نیمه اول دیدار دو تیم PSG و یونایتد خبرساز شده است.

خشم و درگیری نیمار با بازیکن یونایتد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیشب دو تیم PSG و منچستریونایتد وقتی سوت پایان نیمه اول توسط داور به صدا درآمد بین نیمار و اسکات مک‌تومینای درگیری شدیدی اتفاق افتاد که در نهایت بازیکنان دو تیم در این درگیری مداخله کرده و آنها را از هم جدا کردند. نیمار ظاهراً از اینکه مک‌تومینای در جریان بازی پایش را لگد کرده عصبانی بوده و اعتراضش به این علت بوده است.

 

1549845

 

نیمه اول با گل نیمار برای PSG و گل مارکوس راشفورد برای یونایتد با نتیجه 1-1 به پایان رسید. اما این نیمه با خشونت و درگیری‌های فیزیکی زیادی همراه بود که البته بیشتر خطاها از سوی بازیکنان یونایتد روی پاریسی‌ها انجام می‌شد.

 

نیمار در پایان نیمه اول از اسکات مک‌تومینای بازیکن یونایتد بسیار عصبانی بود. در این نیمه نیمار و مک‌تومینای در یک صحنه درگیر شدند و نیمار معتقد بود که بازیکن یونایتد پای او را بدون اینکه نیازی باشد لگد کرده است. به همین دلیل نیمار در زمان انجام خطای مک‌تومینای هم با او درگیری لفظی پیدا کرده بود.

 

1549844

 

1549841

صحنه خطای مک‌تومینای روی نیمار که عصبانیت او را به دنبال داشت

 

درحالیکه بازیکنان دو تیم به سمت تونل حرکت می کردند در تصاویر مشخص شد که مک‌تومینای نیمار را از پشت سر هل می دهد. این حرکت او واکنش خشمگینانه نیمار را به دنبال داشت.

 

1549842

درگیری نیمار با مک‌تومینای بعد از پایان نیمه اول

 

نیمار به سمت مک‌تومینای دویده و با او درگیر شد. اگر لیندلوف دیگر بازیکن یونایتد نرسیده و با جدا کردن آنها سعی در آرام کردن نیمار نمی کرد ممکن بود وضعیت بغرنج‌تر شود.

 

1549843

وساطت لیندلوف برای جدا کردن نیمار و مک‌تومینای و آرام کردن ستاره برزیلی

 

 

دیدگاه‌ها