کد خبر : 1723081 | 13 آذر 1399 ساعت 12:53 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمیان: مهابادی آینده تیم جوانان را می سازد

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که با توجه به جدید بودن کادرفنی تیم ملی جوانان، باید به مربیان و بازیکنان این تیم زمان داد.

هاشمیان: مهابادی آینده تیم جوانان را می سازد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان در حالی که در اردوی آماده سازی خود را برای حضور در جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی را سپری می کند، در دیداری دوستانه در برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید.


وحید هاشمیان مربی تیم ملی بزرگسالان ایران، در حاشیه این دیدار در مورد تیم ملی جوانان و کادرفنی جدید این تیم صحبت هایی را مطرح کرد. هاشمیان گفت: بازی برای این است که هر تیم بتواند نقاط و ضعف خودش را بشناسد. با توجه به اینکه کادرفنی جدیدی در تیم ملی جوانان کادرفنی حضور دارند، آقای مهابادی و همکارانشان در حال محک زدن بازیکنان جدید هستند و آینده تیم را می سازند. 


او ادامه داد: امیدوارم تیم ملی جوانان بتواند در آینده بازیهای خیلی خوبی انجام دهد و مقام خوبی را برای کشورمان بدست بیاورد. بازیکنان اکثرا در تیم های مختلفی بازی می کنند و از نظر تمرینی، زمان زیادی نداشته اند. مقداری زمان می برد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. 


وی در پایان گفت: مربی جدید و کادرفنی او برای انتقال تفکرات و خواسته هایشان را به بازیکنان دیکته کنند، مقداری زمان می برد ولی به نظر من دیدار مقابل سایپا یک محک خیلی خوب برای تیم ملی جوانان بود.

دیدگاه‌ها