کد خبر : 1723120 | 13 آذر 1399 ساعت 16:30 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح: به خواست انتخاب بومی استان احترام گذاشتیم

سرآسیایی غیربومی بود، کلانتری انتخاب شد

مدیرعامل فجرسپاسی گفت: مجتبی سرآسیایی تنها گزینه غیربومی ما بود اما بخاطر خواست بومی مسئولان، کلانتری به عنوان سرمربی ما انتخاب شد.

 سرآسیایی غیربومی بود، کلانتری انتخاب شد

به گزارش ورزش سه، در حالی که از مجتبی سرآسیایی به عنوان گزینه نهایی فجری‌ها برای جانشینی داوود مهابادی یاد می‌شد، هیات‌مدیره باشگاه فجرسپاسی در چرخشی بومی‌گرایانه امروز یک مربی شیرازی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند. فلاح در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در همین رابطه گفت: ما رایزنی‌های زیادی در خصوص جایگزین آقای مهابادی انجام دادیم و در نهایت در بین تمام اسامی فقط آقای سرآسیایی به عنوان یک مربی جوان، با کارنامه مربیگری و فنی و اخلاقی خوب و خصوصیات منحصر به فردی که کاملا هماهنگ با قالب باشگاه فجر بود، به عنوان تنها گزینه غیربومی ما مشخص شد.


مدیرعامل فجرسپاسی با بیان اینکه مهمترین دلیل انتخاب کلانتری، سیاست بومی هیات‌مدیره و مدیران استان فارس بوده، تصریح کرد: واقعیت این است که ما برای انتخاب آقای سرآسیایی بعد از تمام تحقیقاتی که کردیم و انصافا تعریف‌هایی که از مدیران و مربیان بزرگ لیگ در خصوص توانمندی ایشان شنیدیم به جمع‌بندی رسیده بودیم و باید این هفته در شیراز میزبان ایشان می‌بودیم اما در نهایت خواست استان مبنی بر استفاده از مربی بومی باعث شد تا هیات‌مدیره باشگاه جناب آقای کلانتری را برگزیند.


وی تاکید کرد: سابقه همکاری با کلانتری را داریم و اکنون با اعلام سرمربیگری ایشان با تمام توان کمک می‌کنیم تا انشاالله فجرسپاسی بتواند امسال به هدف بزرگ خود که چیزی جز صعود نیست دست پیدا کند.
مدیرعامل فجرسپاسی یادآور شد: برای آقای سرآسیایی هم به عنوان یک مربی مستعد و توانمند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه دوران مربیگری خود موفق و پیروز باشند.

دیدگاه‌ها