کد خبر : 1723132 | 13 آذر 1399 ساعت 17:31 | 32.9K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش؛

چرا پرز از اخراج فوری زیدان منصرف شد؟

طبق ادعای کادنا سر رئیس رئال قصد داشت زیدان را بلافاصله پس از شکست از شاختار برکنار کند.

چرا پرز از اخراج فوری زیدان منصرف شد؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه شب شکست بدی را تجربه کرد. تیم تحت هدایت زیدان تنها به یک برد برابر تیم نه چندان قدرتمند شاختار نیاز داشت تا راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود اما پس از یک نیمه اول خوب که شانس های زیادی برای گلزنی داشت، در نیمه دوم روی یک اشتباه فردی دروازه اش باز شد و سپس در هم فرو ریخت. 

پس از این شکست اکنون زمزمه های برکناری زیدان به گوش می رسد. رئال اگر هفته بعد نتواند از سد گلادباخ گذر کرده و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود، اخراج زیدان قطعی خواهد بود.

 

 

1539930

 

 

طبق ادعای کادنا سر، فلورنتینو پرز رئیس رئال برنامه ای برای اخراج زیدان پیش از بازی بازی حریف آلمانی ندارد چرا که بازی حساس برابر سویا در پیش است و مهمتر از همه نام و اعتبار زیدان و مقبولیت او در رختکن باعث شده تا از برکناری فوری او جلوگیری شود.

کادنا سر ادعا کرده است که پرز در ابتدا قصد برکناری فوری زیدان را داشت اما پس از گذشت ساعاتی از بازی منصرف شده است. زیدان همچنین خوش شانس بوده که امسال بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود در غیر این صورت فشار هواداران شاید زودتر کار او را تمام می کرد و کار پرز برای تصمیم گیری را نیز راحت تر.»

 

 

دیدگاه‌ها