کد خبر : 1723145 | 13 آذر 1399 ساعت 19:12 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

هوگو سانچز:

اخراج زیدان؟ نه این یک تصمیم عجولانه است

هوگو سانچز، اسطوره رئال مادرید معتقد است که این باشگاه حداقل باید تا بعد از دیدار برابر مونشن‌گلادباخ برای زیدان صبر کند.

اخراج زیدان؟ نه این یک تصمیم عجولانه است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان ابتدای هفته گذشته در خانه مقابل آلاوس شکست خوردند؛ در واقع رئال مادرید در 10 بازی اخیر خود 13 امتیاز از دست داده و با این روند تکرار قهرمانی فصل گذشته توسط آنها دور از انتظار خواهد بود.

 

از طرف دیگر رئال مادرید سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا نیز با دو گل مقابل شاختار اوکراین شکست خورد تا صعود آن ها مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد؛ باختی که باعث شد شایعاتی درباره احتمال اخراج مرد فرانسوی به گوش برسد اما اسطوره لوس بلانکوس معتقد است که در مقطع کنونی این یک تصمیم عجولانه خواهد بود.

 

 

1549337

 

 

هوگو سانچز در این باره گفت: " نه من هنوز فکر نمی کنم چنین کاری لازم باشد. گرفتن این تصمیم در مقطع کنونی عجولانه خواهد بود. شما باید تا بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا مقابل مونشن‌گلادباخ صبر کنید. فشار و عصبی بودن بدیهی است و از طرفی شما منتظر نتیجه دیدار برابر مونشن‌گلادباخ نیز هستید. من عصبی بودن زیدان را درک می کنم چرا که بازیکنانش به انتظاراتی که از بازیکن رئال مادرید می رود، پاسخ نمی دهند."

دیدگاه‌ها